جاسازی ماهرانه‌‌ ۲۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در کامیون

ماموران نیروی انتظامی استان یزد موفق شدند در دو عملیات جداگانه، ۲۱۴ کیلوگرم مواد مخدر را در یزد کشف کنند.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۱۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدرضا مکی اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه تریلی دانگ فنگ را برای بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی، ۱۷۹ کیلوگرم تریاک و ۳۳ کیلوگرم حشیش را که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۳ متهم را نیز دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از مرز‌های شرقی کشور به مقصد تهران بارگیری کرده بودند خاطرنشان کرد: متهمان به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

پاتک پلیس میبد به خرده فروشان مواد مخدر
مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان میبد ضمن جمع‌آوری پاتوق استعمال مواد مخدر، ۵ نفر معتاد را دستگیر و ۲ کیلوگرم حشیش نیز کشف کردند.
سرهنگ "سید محمد طاهر موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان میبد با تاکید بر اجرای طرح ارتقای امنیت اجماعی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میبد با اطلاع از پاتوق و خرید و فروش مواد مخدر در یکی از مناطق شهر میبد، بلافاصله جهت بررسی موضوع اقدام کردند.
سرهنگ موسوی افزود: با بررسی‌های انجام شده و شناسایی محل و همچنین هماهنگی با مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از پاتوق مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ۵ نفر معتاد را که همگی در حال استعمال مواد مخدر بودند دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی میبد تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات