خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

مشارکت در طرح ((جهاد همبستگی ملی)) یک امر ضروری است

امام جمعه میاندوآب گفت: مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی با هدف کمک به سیل زده ها یک امر ضروری است.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۶۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآی، حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه هم اندیشی اعضای مرتبط با مساجد با محوریت طرح “جهاد همبستگی ملی” و نشست تربیتی و معرفتی بسیجیان در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، اظهار کرد: حضرت علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر به عنوان کارگزار حکومت اسلامی دستور می دهند که باید در خدمت همه مردم باشند.

 امام جمعه میاندوآب افزود: در حکومت اسلامی باید در زیرمجموعه حکومت هر کسی است، از امکانات و خدمات بهره مند باشد، همان چیزی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته و در راستای آن عمل می شود.

 وی با اشاره به اینکه ممکن است برخی از افراد جامعه بر اثر بلایای طبیعی، با مشکلاتی مواجه شوند، گفت: انسان کریم کسی است که به فکر همنوع خود نیز بوده و مشکلات مردم را حل کند.

 حسن زاده با تاکید بر اینکه مشارکت در طرح “جهاد همبستگی ملی” یک امر ضروری است، تصریح کرد: باید همه دست به دست هم داده و در راستای تسکین آلام و درد مردمی که بر اثر سیل دچار مشکلات شده اند، گام برداریم.

 امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: ممکن است هر یک از ما و یا شهرهای ما دچار مشکلات و بلایای طبیعی شوند و در آن صورت همه انتظار کمک داریم و لذا نباید سیل زدگان را فراموش کرد.

 وی در ادامه با اشاره به نشست تربیتی و معرفتی بسیجیان و با تاکید بر لزوم تربیت نیروی ولایتمدار، مومن و انقلابی، افزود: این کشور را نیروی انقلابی می تواند حفظ کند.

حسن زاده، سپاه را یک نیروی انقلابی و مقتدر معرفی کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی توانمند است که به برکت روحیه انقلابی و جهادی و با نیروهای مومن، متعهد، پابه کار و ولایتمدار ظالم ترین حکومت ها را زمین گیر کرده است.

 امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: باید نیروی انقلابی، مومن و متخصص تربیت کرد و جوانان بسیجی باید تلاش کنند و کرسی های دانش و مدیریت را کسب کنند.

 انتهای پیام/ع

ارسال نظرات