خبرهای داغ:

دیدارنماینده ولی فقیه دراستان خوزستان بامردم هندیجان

مراسم بزرگداشت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله العظمی سید محمد حسینی شاهرودی (ره) با حضور فرزندان مرحوم و هیات همراه از قم و مردم و مسئولان هندیجان در مسجد جامع برگزار که در پایان مراسم ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فردبامردم هندیجان دیدار و تاکید بر پیگیری ورفع مشکلات شهرستان نمود.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۵۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: سفر به کل شهرها، بخش ها روستاهای استان خوزستان فرصت مناسبی شده برای شنیدم حرف های مردم و مسئولان و پیگیری در رفع مشکلات متعدد در استان است که تا کنون این سفرها و دیدارها با مردم مومن و ولایتمدار خوزستان الحمدلله تاثیر گذار و مفید واقع شده است و همچنان این دیدار های چهر به چهره ادامه خواهد داشت.

وی افزود : ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله سید حسینی شاهرودی (ره) راتسلیت می گویم و همچنین پیرو دیدار با مردم یک نکنه قابل به ذکر اینکه که مردم صبور و ایثار گر و ولایتمداری را داریم که بایستی همه ماها در هر جایگاهی که هستیم قدر شناس این همه بزرگواران شریف ملت ایران و مخصوصا مردم همیشه در صحنه انقلاب در خوزستان باشیم .

وی با بیان بررسی مشکلات مردم استان و خصوصا هندیجان ولایتمدار گفت: خداوند توفیق داد چند شهر را سرکشی و با مردم دیدار ها داشتیم و ظاهر این آخرین شهر هست که با مردم ولایتمدار و انقلابی مردم هندیجان دیدار داریم و عمده مشکلاتی که مردم شهرستان به آن تاکید داشتند کمبود و مشکل آب شرب است وبعد کشاورزی و اشتغال بود که بخشی از آنها برای رفع و حل برمی گردد به همکاری مسئولان هندیجان و بخش های دیگر با بررسی در مرکزاستان و انشا اله در مرکزکشور پیگیری خواهد شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز عنوان کرد : ما با جدیت پیگیر رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم استان و هندیجان هستیم و مردم شریف و بزرگواری داریم و همه ماها موظف هستیم در کنار آنها باشیم و هر چه در توان داریم برای رفاه حال این بزرگواران بکار گیری نمائیم.

وی با اشاره به استقرار بعضی از ادارات در هندیجان بیان کرد : مردم هندیجان خواسته های بحقی دارند که یکی از آنها استقرار بعضی از ادارات در این شهرستان است که با جدیت در مرکز استان پیگیری می شود و همه ماها خادمان این بزرگواران منطقه هندیجان هستیم و دغدغه اصلی رفع و پیگیری مشکلات در تمام زمینه ها است که با یاری خداوند متعال حل خواهند شد.

در ادامه گزارش ، قشرهای مختلف مردم هندیجان و بسیجیان و مسئولان محلی ضمن خوش آمد گویی به حضور تاثیر گذار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، در دیداری صمیمی، خواسته های خود را مطرح و خواستار پیگیری شدند .

در پایان دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با مردم هندیجان، از پیگیری مشکلات مردم هندیجان همراه با بررسی ازخواسته های مردم تاکید برهمکاری نمود و از مهمانوازی اهالی منطقه هندیجان تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها