ما برای پیشرفت منتظر رفع تحریم‌ها نمی‌شویم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دنیا نیز بداند که ما برای پیشرفت منتظر رفع تحریم‌ها نمی‌شویم و سرنوشت ملت را با اراده بیگانگان پیوند نمی‌زنیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۹۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرلشکر حسین سلامی  امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده و پروژه آزادرراه خرم‌آباد- اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌هایی  این چنینی با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.اظهار کرد: انجام این گونه اقدامات علاوه بر ارزش‌های اقتصادی، اعتماد به نفس زیادی را در جامعه به وجود می‌آورد، ضمن اینکه نشان می‌دهد در شرایطی که در تحریم گسترده جهانی قرار داریم اما همچنان رو به پیشرفت حرکت کرده و در پروژه‌های بزرگ فعال هستیم.

وی با بیان اینکه مردم با دیدن این چنین فعالیت‌های سازندگی اطمینان و آرامش می‌یابند، افزود: دنیا نیز بداند که ما برای پیشرفت منتظر رفع تحریم‌ها نمی‌شویم و سرنوشت ملت را با اراده بیگانگان پیوند نمی‌زنیم.

سرلشکر سلامی بیان داشت: ما تصمیم گرفته‌ایم که آزاد، آباد و مستقل باشیم و به همه ارزش‌های این تصمیم و اراده، کاملا متکی و بسیار نزدیک هستیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش همه مدیران، فرماندهان، مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران برای انجام فعالیت‌های سازندگی جهت تحقق پیشرفت و آبادانی کشور گفت: امیدواریم که این کارها با توفیقات بزرگی همراه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات