فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد.

هماهنگی و همدلی لازم در اجرای دو هزار پروژه برای رفع محرومیت کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تعهد ما در اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی کشور اجرای یک‌هزار و 300 پروژه است که با توجه به هماهنگی و همدلی که وجود دارد این تعداد را به 2 هزار پروژه افزایش داده‌ایم.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۴۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  در جلسه کارگروه بسیج سازندگی که در استانداری کردستان برگزار شد اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموند؛ کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است، یک فرصتی در کردستان وجود دارد و فکر نکنم در هیچ جای دیگر این چنین فرصتی باشد و آن هم هماهنگی همه در جهت توسعه و محرومیت زدایی در روستا‌های کردستان است که همه در جهت آن سعی و تلاش و همت بالای خود را به کار گرفته اند.

وی گفت: حضور رئیس سازمان بسیج ظرفیت خوبی برای استان ما بود تا بتوانیم مشکلات را با حضور سردار سلیمانی مطرح و بستر رفع بخشی از این مشکلات را فراهم سازیم.

سردار رجبی از استاندار و مسوولین کردستان نیز به عنوان پای ثابت طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان نام برد و عنوان کرد: تعهد ما در اجرای ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی کشور اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ پروژه است که با توجه به هماهنگی و همدلی که وجود دارد این تعداد را به ۲ هزار پروژه افزایش داده‌ایم.

وی تصریح‌کرد: معتقدیم هر اقدامی در حوزه توسعه، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری انجام دهیم نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمندی است و خوشبختانه هم‌اکنون این ظرفیت برای کار در این حوزه در استان فراهم است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرام‌فر کردستان افزود: بستر برای کار در استان فراهم است، ظرفیت‌های لازم ایجاد شده که با همکاری بدنه دولت و مجموعه سپاه استان بتوانیم در راستای تحقق اهداف در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی گام‌های بلندی را برداریم.

سردار رجبی ادامه داد: قرار است که در حوزه‌ی پروژه‌های کلان و بزرگ قرارگاه خاتم اعتباراتی را در اختیار استان کردستان قرار دهد و ما منتظر خواهیم بود که ین اعتبارات معرفی شوند.

به گفته سردار رجبی؛ طرح‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت مردم، خیرین، سپاه و دولت در حال اجرا است و این باور مردم، عمق بخشی داخلی و تراز مقبولیت نظام را می‌رساند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات