بازدید فرماندار ازنا از مراحل پیشرفت پروژه آبرسانی آب شرب شهر ازنا

امروز فرماندار شهرستان ازنا به همراه امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تأمین و مدیر منابع آب ازنا ازمراحل پیشرفت پروژه آبرسانی آب شرب شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۶۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان امروز محمدی نژاد فرماندار شهرستان ازنا به همراه امام جمعه شهرستان، اعضای شورای تأمین و مهندس توکلی مدیر منابع آب ازنا ازمراحل پیشرفت پروژه آبرسانی آب شرب شهر بازدید کردند.

 

توکلی در این بازدید اظهار داشت: این پروژه تحت عنوان جایگزینی لوله های فولادی به جای لوله های GRP در دست اجراست، که از روستای کمندان با لوله فولادی 800 شروع شده و تا روستای شنگان ادامه یافته است.

وی افزود: از روستای شنگان لوله آبرسانی به دوشاخه تقسیم شده که یک شاخه به سمت شهرستان الیگودرز و شاخه دیگر لوله از روستای شنگان به شهر ازنا به طول 16 کیلومتر درحال لوله گذاری است.

 

مدیر منابع آب ازنا عنوان کرد: ازمسیر 16 کیلومتری روستای شنگان به شهرازنا تاکنون به طول 9 کیلومتر حفاری و لوله گذاری انجام گرفته و لوله های 7 کیلومتر باقی مانده خریداری شده و پیش بینی می شود تاپایان آبان ماه سال جاری مراحل کامل لوله گذاری ازروستای شنگان به تصفیه خانه آب شرب شهرازنا به اتمام رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات