نماز جمعه سنگری بی بدیل برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه دورود گفت: نماز جمعه سنگری بی بدیل برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۹۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ زینی وند سخنران قبل از خطبه نماز جمعه این هفته دورود به مناسبت چهلمین سال برپایی نماز جمعه گفت:ما مسلمانان معمولا در روز سه وعده نماز میخوانیم و پایان این نماز های روزانه نماز جمعه است که مسلمانان در این روز و در یک نقطه جمع شوند و مشکلات خود و جامعه را توسط امام جمعه مطرح میکنند و در مورد آن بحث شود و مشکلات برطرف شود و این اقدام یکی از برکات نماز جمعه و از دست آورد های نماز جمعه است که باید خدا را به شکر و سپاس کنیم.

 

سرهنگ زینی وند با بیان اینکه نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران چند ویژگی خاص دارد افزود:دشمن های ایران همیشه از وحدت ما ترس و بیم دارندو در صدد بودند نماز جمعه ها کم رنگ شود ولی به لطف خدا نتوانستند.

وی افزود:نماز جمعه سنگری بی بدیل برای دفاع از ارزش های جمهوری اسلامی است .

فرمانده سپاه دورود اظهار داشت: هنوز هم صدای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل از مصلی های نماز جمعه ما به گوش میرسد و ملت فلسطین از نماز جمعه ما درس شجاعت، آزادگی، شهامت و ایثار گرفتند و ملت ما امروز همچنان مدافع آرمان ملت فلسطین است.

زینی وند بیان داشت:کوتاه ترین کانال اعلام مواضع انقلاب اسلامی از طریق تریبون نماز جمعه اعلام می‌شود واین کانال سالم ترین وقدرت مندترین راه اعلام اهداف انقلاب بدون واسطه است .

وی گفت: 40 سال است روند نماز جمعه ادامه دارد و تا ظهور امام زمان عج این روند ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه دورود با بیان اینکه نماز جمعه مقدمه ای است برای امادگی حضور امام زمان است افزود: ما معتقدیم امام زمان روز جمعه ظهور خواهد کرد و امام زمان ظهور کند نماز جمعه واجب میشود و هر لحظه ای که ظهور شما رقم بخورد ما کسانی هستیم که پشت سر شما حضور خواهیم داشت. وکسانی که در نماز جمعه شرکت میکنند اولین کسانی هستند که در رکاب امام زمان حضور خواهند داشت.

 

وی گفت:امروز به میمنت خون شهدا و ایثارگران در طول این 40 سال والحمدااله انقلاب اسلامی یکی ازبهترین روزهای را سپری میکند و خدارو شکر شاهد خفت امریکا و انگلیس در خاورمیانه هستیم.

 

رینی وند عنوان کرد: به اقتدار نظام جمهوری نگاه کنید انگلیسی ها فکر میکنند با خوش خدمتی به امریکا میتوانند نفتکش ما را میگیرند و ما کاری نمی کنیم.ان ها فکر میکنند ما قدرت جوابگویی را نداریم ولی دیدید که فرزندان شما در سپاه پاسداران نفتکش انگلیس را در حالی که دو ناو همراهی میکردند متوقف کنند و نفتکش را به بندرعباس منتقل کنند و انگلیسی ها نتوانستند اقدام و غلطی کنند.

 

وی عنوان کرد: خدارا شاکریم خار شدن امریکا و انگلیس را دیدیم و این از برکات نظام جمهوری اسلامی است و این اول راه است و انشاالله این اقدام شروع پیروزی هایی مجدد است که در اینده شما عزیزان شاهد آن خواهید بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات