خبرهای داغ:

آئین بزرگداشت یکی از شهدای حادثه تروریستی اهواز برگزار می‌شود

با حضور اقشار مختلف مردم آئین بزرگداشت شهید علی کمایی از شهدای حادثه تروریستی اهواز در این کلانشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۰۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید علی کمایی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز آئین بزرگداشتی در این کلانشهر برگزار شد.

این برنامه با حضور خانواده شهید علی کمایی ویژه خواهران و برادران برگزار شد که مردم خوزستان یاد و خاطره فرزند شهید خود را گرامی داشتند.

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در قطعه شهدای حله گلزار شهدای اهواز واقع در پشت مسجد گلزار برگزار شد که اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان خوزستانی به این بسیجی شهید ادای احترام کردند.

جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهدای عملیات تروریستی اهواز در آئین بزرگداشت شهید علی کمایی شرکت کردند.

همچنین با حضور اقشار مختلف مردم دعای روحبخش کمیل روز پنجشنبه سوم مردادماه به یاد شهدای 31 شهریور اهواز به ویژه شهید والامقام علی کمایی زمزمه شد.

بسیجی شهید علی کمایی فرزند اسفندیار در یازدهم مرداد ماه سال 1362 به عنوان دومین فرزند خانواده در شهر امیدیه دیده به جهان گشود.

این جوان خوزستانی دوران مدرسه و دبیرستان را پشت سر نهاد و در دانشکده خبر اهواز درس خود را ادامه داد و مدرک کاردانی خبرنگاری را دریافت کرد.

شهید علی کمایی که از پرسنل حراست شرکت نفت بود در سال 1393 ازدواج و زندگی مشترک خود را با همسرش آغاز کرد.

به گفته دوستانش شهید علی کمایی به شهدا خیلی علاقه داشت هر جا می رفت به زیارت شهدا می شتافت و در کنار آنها عکس یادگاری می گرفت.

این جوان خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر از جمله شهید سید حسن سواری، سردار شهید علی لویمی‌باقری، شهید محمد عذاری، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد، سرباز شهید رضا شعیبی، شهید سینا آقاجری، شهید امید حسینی، شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، شهید سید خلیل هاشمی‌فر، شهید هادی الماسیان، شهید سعید زارع، شهید مهران زرافشان، شهید سعید کریمی و شهید نبی دریس توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها