۸۶ درصد جمعیت واجد شرایط لرستان کارت هوشمند ملی گرفتند

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: بیش از ۸۶ درصد جمعیت واجد شرایط این استان، موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شدند.
کد خبر: ۹۱۶۰۲۳۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،مصطفی امانی‌پور امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به پوشش ۸۶.۴۱ درصدی جمعیت دریافت‌کنندگان کارت هوشمند ملی در لرستان اظهار کرد: یک میلیون و ۴۳۰ هزار و ۱۵۹ لرستانی واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که تاکنون بیش از ۸۶ درصد این جمعیت موفق به دریافت کارت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع درخواست‌ها برای صدور کارت هوشمند ملی طی سه ماهه امسال ۱۶ هزار و ۴۵۷ مورد بوده که تاکنون ۶ هزار و ۷۸۸ کارت هوشمند برای شهروندان صادر شده است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان از تحویل ۷ هزار و ۸۱۹ کارت هوشمند ملی به متقاضیان طی سه ماهه امسال خبر و ادامه داد: تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان نسبت به صدور کارت هوشمند ملی اقدام شود.

امانی‌پور با تأکید بر ابطال کارت‌های ملی تاریخ گذشته بیان داشت: با توجه به حل مشکلات موجود در خصوص تأمین کاغذ مورد نیاز برای تهیه کارت هوشمند ملی، دیگر این کارت‌ها اعتبار نداشته و منقضی شده‌اند.

وی تصریح کرد: شهروندان لرستانی با مراجعه به دفاتر پیشخوان و مراکز پستی جهت ثبت‌نام دریافت کارت هوشمند ملی کد رهگیری را دریافت می‌کنند که در صورت نیاز ادارات و تا زمان صدور کارت می‌توانند از کد رهگیری به عنوان شناسه هویتی استفاده کنند.

ارسال نظرات