تقدیم ۴۶ شهید و جانباز زنجانی در عملیات مرصاد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد گفت: استان زنجان در عملیات مرصاد ۴۶ شهید و جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۶۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛علی کاظمی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای عملیات مرصاد، اظهار کرد: در عملیات مرصاد، استان زنجان ۲۲ شهید گلگون‌کفن را برای دفاع از وطن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 

وی عملیات مرصاد را به عنوان یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع‌مقدس برشمرد که رزمندگان زنجانی نقش بی‌بدیلی در این عملیات داشتند، افزود: ۲۳ تن از رزمندگان پایتخت شور و شعور حسینی نیز در این عملیات به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان شهدای گران‌بهایی را در این عملیات تقدیم انقلاب و دفاع‌مقدس کرده است، بیان کرد: شهید روح‌الله شکوری فرمانده گردان سیدالشهداء و شهید علی‌اکبر جعفری دانش‌آموز ۱۸ ساله اعزامی از شهرستان ابهر نیز در این عملیات حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی یادآور شد: شهیدان محمد اسدی، جواد سلیمی، علی بایندر، جواد مددیان، باب‌الله مولایی و خلیل شاه‌محمدی نیز جزو شهدای این عملیات محسوب می‌شوند که برای دفاع از وطن جان خود را نثار کردند.

ارسال نظرات