مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد:

نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری، از برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۴۸۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در جلسه شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران و ایستادگی برابر ارتش بعث عراق و قدرت های استکباری را عامل عزت و سربلندی و افتخار ایران اسلامی دانست.

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری افزود: 8سال دفاع مقدس ملت ایران الگویی مناسب برای همه ملت های مسلمان در مقابل نظام سلطه شد و این پیروزی مرهون فداکاری، ایثار، مجاهدت، مقاومت و شجاعت همراه با ایمان رزمندگان و ایثارگران است.

این مقام مسئول، ادامه داد: با گذشت 30 سال از دفاع مقدس و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این خصوص برآنیم تا با تجلیل و تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس از سال ها مجاهدت و ایثارگری آنان قدردانی بعمل آوریم.

وی خاطرنشان کرد: همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در تاریخ 7 مهرماه مقارن با روز فرماندهان شهید در تمامی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری همزمان با مراسم ملی نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در تهران برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری افزود: طبق ابلاغیه های ستادکل نیروهای مسلح و وزارت کشور، ریاست ستاد نکوداشت در استان با مسئولیت استاندار و در شهرستان ها به ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه نواحی شهرستان مربوطه است.

معاون سیاسی، امنیتی  اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری  نیز در این جلسه با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی فعالان حوزه دفاع مقدس به ویژه پیشکسوتان این حوزه، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام و انتقال آن به نسل جوان نیازمند جمع‌آوری اطلاعات این حوزه و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت‌ها است.

جعفر مردانی، دفاع مقدس را از مهمترین افتخارات این مرز و بوم دانست  و گفت: بی‌شک شهدا، جانبازان و ایثارگران سرمایه‌های این کشور هستند که باید تا می‌توان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره این بزرگ مردان تلاش کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار