خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد

بیش از 150 هزار مسکن روستایی در اذربایجان شرقی مقاوم سازی می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از مقاوم سازی بیش از 150 هزار واحد مسکونی در روستاهای این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۵۳
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حافظ  باباپور در جمع مسئولان هریس گفت: تاکنون 152 هزار واحد مسکونی روستایی استان آذربایجان شرقی که 52 درصد واحدهای مسکن روستایی را شامل می شود مقاوم سازی شده که در این نظر با احتساب میانگین 11 درصدی کشور جلوتر هستیم. 
 
وی همچنین از اختصاص ۱۳۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی در شهرستان هریس خبر داد و افزود: برای این منظور ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات با سود ۹ درصدی با اولویت اقشار کم درآمد جامعه در نظر گرفته شده است که برای تمامی شهرهای ۶ گانه این شهرستان اختصاص می یابد. 
 
باباپور میزان تسهیلات مقاوم سازی مساکن روستایی را از ابتدای سال جاری ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در صورت تخصیص و تأمین این اعتبار علاوه بر این تسهیلات ارزان قیمت، ۱۲۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه نیز به متقاضیان مقاوم سازی مسکن پرداخت خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از واگذاری مسکن مهر 46 شهر استان به شهرداری ها تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: در حال حاضر مسکن مهر پنج شهر برای اتمام و آماده سازی محوطه به شهرداری ها واگذار شده است و انتظار داریم تا پایان سال مسکن مهر در تمامی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به شهرداری ها واگذار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها