مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان:

جشنواره "تمنای وصال" در گیلان برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: جشنواره تمنای وصال با هدف درخواست انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گیلان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۹۷۵
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، یاسر تقوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار است به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، جشنواره "تمنای وصال" با هدف درخواست اعضای این انجمن برای دیدار با مقام معظم رهبری برگزار شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان گفت: پویش درخواست اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب از طرف جنبش دانش آموزی در حال اجرا است و هم‌اکنون جمع‌آوری امضا از طریق آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/YtgW26p فراهم است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره "تمنای وصال" در راستای پویش درخواست اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌ آموزان استان گیلان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: جشنواره تمنای وصال شامل دو بخش است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

تقوی با اشاره به دانش آموزانی که تاکنون توفیق دیدار با مقام معظم رهبری را داشته‌اند عنوان کرد: دانش آموزانی که تاکنون موفق به دیدار رهبر معظم انقلاب شده‌اند می‌توانند اشعار، تصاویر و دلنوشته‌های خود را برای شرکت در جشنواره تمنای وصال ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان افزود: دانش آموزانی که تاکنون توفیق دیدار با رهبر معظم انقلاب را نداشته‌اند نیز می‌توانند شوق و اشتیاق خود را در قالب شعر، دلنوشته و متن ادبی برای جشنواره تمنای وصال ارسال کنند.

وی از علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره تمنای وصال خواست که آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و بله به آدرس mf779@ ارسال کنند و ابراز داشت: برای نمایش آثار راه یافته به جشنواره تمنای وصال، صفحه‌ای در اینستاگرام به
آدرسtamannay_vesal@ راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات