رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

دفاع مقدس و انقلاب متعلق به همه مردم است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هرچه ما امروز داریم از دفاع مقدس است و اگر دفاع مقدس نبود معلوم نبود که کشور چه وضعیتی داشت و به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس شرایط کشور را تثبیت کرد.
کد خبر: ۹۱۶۱۲۱۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که صبح امروز در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: احداث باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کرج به تنهایی موضوعیت داشت و حتی اگر کرج تبدیل به استان نشده بود این مرکز نیاز بود.

وی افزود: لشکر 10 سیدالشهدای کرج یکی از لشکرهای موفق دفاع مقدس بود و ارتش هم در کنار ناجا حضور فعالی در دفاع مقدس داشتند، استان البرز نقش مهمی در مسائل سیاسی و اجتماعی دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه‌ موزه دفاع مقدس استان البرز به نسبت استان‌های دیگر عقب افتاده است، بیان کرد: استان‌های کوچک هم در این زمینه از البرز پیش افتاده‌اند، 15 موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال است که 6 موزه قرار بود با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد که ‌انجام نشد و تا پایان سال 10 موزه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که موزه البرز باید تا دهه فجر به سر و سامانی یابد تا به بهره‌برداری برسد.

سردار کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به نیروهای مسلح نیست و متعلق به مردم است، عنوان کرد: هرچه ما امروز داریم از دفاع مقدس است و اگر دفاع مقدس نبود معلوم نبود که کشور چه وضعیتی داشت و به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس شرایط کشور را تثبیت کرد.

‌وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته در کشور کار شده و کشور به سمت جلو حرکت می‌کند، عنوان کرد: برای این نظام کار افتخار است و همه در حال حاضر باید دست به دست هم بدهیم و کار کنیم.

وی با بیان اینکه در ‌چند سال گذشته ده‌ها موزه ساخته شده است، گفت: متاسفانه برخی در کشور هستند که نمی‌گذارند که آب خوش از گلوی مردم پایین برود، من به این کشور و ایرانی بودنم افتخار می‌کنم ایران اسلامی امروز قدرتمند و مقتدر است کجای دنیای اینگونه است که پهپاد آمریکایی را بزنند و با افتخار اعلام کنند که کار ما بوده است.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم به قدرت ایران اذعان دارند، گفت: ‌سامانه‌ای که این پهپاد را منهدم کرد‌ داخلی بود که در ایران ساخته شد و این نشان از توانایی‌های داخلی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها