بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و معاون وزیر آموزش و پرورش از محلات

رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش با سفر به شهرستان محلات پروژه‌های عمرانی را بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۸۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛ پیش از ظهرروز چهارشنبه ۹ مردادماه رئیس و اعضای کمیسیون آموزشو تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ابتدای سفر به شهر محلات با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این که بازدید معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین شهرستان حضور داشتند مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در راستای بازدید‌های دوره‌ای که از استان‌های مختلف داریم خدمت مردم شریف استان مرکزی و در شهر محلات هستیم.

وی افزود تعدادی پروژه‌های نیمه تمام در این بخش وجود دارد و برنامه‌ریزی برای تکمیل این پروژه‌ها داریم. معاون وزیر آموزش و پرورش افزود در سفر گذشته به شهر محلات تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام را فعال کردیم که خوشبختانه این پروژه‌ها با سرعت قابل قبولی در حال اجراست، که تا مهر ماه جاری تعدادی از پروژه‌ها تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی می‌شوند.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش افزود چند پروژه از جمله استخر آموزشی نیمه تمام در شهر محلات تأمین اعتبار و برای بخش اولیه اعتبار قراردادی با پیمانکار بسته شده و بخش دوم اعتبار را هر چه سریعتر تأمین خواهیم کرد، تا استخر آموزشی را تحویل اداره کل آموزش و پرورش دهیم.

وی که به همراه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به شهر محلات سفر کرده بود از استخر نیمه‌کاره ورزشی و دبستان خیرساز برادران طالبی و هنرستان شهید سید مصطفی خمینی (ره) بازدید و در خصوص احداث و تجهیز کارگاه‌های هنرستان قول مساعد داد.

حجت‌اله محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات گزارشی از پروژه‌های نیمه کاره شهرستان محلات و کمبود‌های آموزشی و پرورشی به اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و معاون وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد.

ارسال نظرات