خبرهای داغ:

آئین رونمایی ازکتاب شعر با موضوع دفاع مقدس در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از رونمایی کتاب مجموعه اشعار پاسدار علی حسن غلامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدبهرام مزارعی با موضوع دفاع مقدس بنام حوالی باران با حضور فرماندار، بسیجیان، رزمندگان ، خادمان یادمان و فرمانده هان پایگاههای مقاومت بسیج دریادمان شهدای گمنام هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۱۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

سرهنگ‌دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: این مجموعه شعر اثر باارزشی است که در قالب کتاب شعر حوالی باران نوشته شده که در یادمان شهدای گمنام با حضور خود شاعر پاسدار علی حسن غلامی که فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی است بنام دفاع مقدس با صد صفحه شعر رونمایی شد.

وی افزود : ما هر چه در مورد عظمت و افتخار آفرینی حماسه های ماندگار هشت سال دفاع مقدس بر زبان ، با بصورت کتاب و نوشتاری و شعر بگوئیم باز م کم هست و ارزش شهدا و رزمندگان بیش از این ها است ولی این کارها ارزشمند و مورد تحسین هستند.

وی بابیان تقدیر از زحمات شاعر پاسدار علی حسن غلامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی هندیجان گفت: برادر پاسدار علی حسن غلامی یکی از شاعران برجسته و ارزشمند است که همواره در جشنواره ها و مسابقات کشوری و استانی حضور پرتلاش و موفقیت آمیز دارد که از این بزرگوار تقدیر و تشکر می شود .

سرهنگ‌دوم پاسدار بعنونی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: یاد و نام و راه شهدا همیشه ماندگار و چراغ هدایتگر همه ماها در تمام مراحل زندگی فردی و اجتماعی است و هر چه تلاش کنیم از شهدا و رشادت های رزمندگان نام ببریم بازم کم گفتیم ولی بایستی بافرهنگ سازی مناسب به بهترین شکل ممکن ترویج داد.

 

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا در شهرستان هندیجان بیان کرد : برگزاری یادواره های شهدا بهترین فرصت برای باز گویی خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام و شهدا هشت سال دفاع مقدس است که می توان این گونه کارهای را ترویج داد و به عنوان یک الگوی مناسب رفتاری درمیان جوانان منتقل نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها