۱۴۰ سری لوازم خانگی به زوج‌های سیل‌زده در پلدختر اهداء می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: به ۱۴۰ زوج جوان که در سیل امسال آسیب دیده‌اند، پک وسایل خانگی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۱۴۶۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی‌محمد نورعلی‌وند در جلسه شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه استخر شنای شهرستان پلدختر که در جریان وقوع سیل دچار آسیب جدی شد، عنوان کرد: برای برگشت به حالت اولیه و مورد استفاده قرار گرفتن نیاز به بودجه دارد و بایدراه‌اندازی و بازسازی استخر شنای پلدختر بودجه خاصی در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهند.

وی افزود: چمن فوتبال و ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر که در جریان وقوع سیل فروردین ماه ۹۸ تخریب شده‌ است، به طور مهندسی و اصولی بهتر از اول بازسازی شده و در آستانه بهره‌برداری است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر گفت: سالن‌های ورزشی شهرستان پلدختر که در جریان وقوع سیل دچار آسیب شد نیز، تجهیز شده و آماده استفاده جوانان است.

وی مهمترین مشکلات ورزش همگانی پلدختر را موانع مالی، آموزشی،نیروی انسانی و زیرساختی دانست و گفت: با توجه به از بین رفتن بخشی از زیرساخت‌های ورزش همگانی شهرستان ضرورت دارد هیات ورزش همگانی و شهرداری پلدختر مکانی برای انجام ورزش‌های صبحگاهی و شامگاهی را تعبیه کنند.

وی بر فرهنگ‌سازی پرداختن به ورزش همگانی در شهرستان تاکید کرد و افزود: لازم است بر اساس رایزنی‌های انجام شده با سرپرست ورزش همگانی مقرر شد جهت فرهنگ سازی ورزش همگانی بودجه‌ای به برگزاری این ورزش‌ها جهت اهداجوایز نفیس اختصاص یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان  پلدختر عنوان کرد: کارکنان ادارات می‌توانند با پرداختن به ورزش همگانی به فرهنگ سازی این امر مهم در زمینه ورزش کمک کنند و با حضور متخصصان آموزش دهند.

وی افزود: بهترین ازدواج ها با توجه به روایات در دین مبین اسلام آن است که آسان گرفته شود و باید به عنوان مهمترین و اساسی ترین تصمیم در زندگی هر فرد بر پایه ارزش‌های دینی و اخلاقی به آن پرداخته شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر اظهار داشت: بالا رفتن سن ازدواج یکی از مشکلات جامعه است که برای کاهش این معضل باید در رواج ازدواج آسان و بی آلایش با تکیه بر ارزش‌های دینی و معنوی و آغاز زندگی سالم تلاش شود.

وی به برنامه‌های هفته ورزش در شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته ازدواج از ۱۲ مرداد ماه جاری تا هجدهم همین ماه با تبیین ازدواج آسان بر اساس مصوبات، انجام می‌شود که از دستگاه‌های اجرایی شهرستان تقاضا داریم در اجرای آن با اداره ورزش و جوانان همکاری کنند.

نورعلیوند از برگزاری جشن ازدواج در هفته ازدواج در پلدختر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره ارشاد پلدختر برگزار می‌شود به ۱۴۰ زوج جوان که در سیل آسیب دیدند پک وسایل خانگی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات