اردوی جهادی بسیج خواهران شهرستان بن در روستای پهنا

اردوی گروه جهادی خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها بن به مدت 10 روز در روستای پهنا، از توابع شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۲۳۹۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بن گفت: اردوی جهادی 10 روزه خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج خواهران این ناحیه در روستای پهنا همراه با ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و مشاوره ای هر روز از ساعت 8 صبح تا نماز ظهر و عصر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محسن كریمی افزود: در طول این 10 روز، این گروه جهادی خدمات مختلفی از جمله مشاوره گروهی و چهره به چهره،آموزش های خیاطی، كیف دوزی، بافتنی، مرصع، فرشینه و خدمات مشاوره بهداشت دهان و دندان و تغذیه، آموزش كاردستی، ملیله بافی، گل كریستال، نی بافی، مروارید دوزی، آموزش سبك زندگی ایرانی اسلامی و كلاس های تقویتی زبان انگلیسی و ریاضی به مردم این روستا ارائه نمودند.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهیدان سید مهدی محمدی و علی عباسی كه اعضای آن از روستاهای شیخ شبان و لارك بودند با همكاری حوزه مقاومت بسیج خواهران بن در طول این10 روز به صورت جهادی و با دست خالی و كمترین امكانات كار كردند و نشان دادند كه با مدیریت جهادی می توان خدمات خوبی به مردم ارائه داد.

كریمی اظهار کرد: گروه های جهادی در راستای لبیك به فرمان امام خامنه ای مدظله العالی با همت والا و تلاش مضاعف در مناطق محروم شهرستان حضور یافتند كه كار این عزیزان مصداقی از جهاد فی سیبل الله و ایثار و از خودگذشتگی است.

ارسال نظرات