تابستان داغ مازندران به رنگ جهاد و خدمت/

فرمانده سپاه رامسر:محرومیت زدایی، راه مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی است

فرمانده سپاه رامسر محرومیت زدایی را بهترین راه مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی دانست.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۰۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، چله تابستان و روزهای گرم و طولانی بر سر ساحلی ترین استان کشور، با تب و تاب جهادگران سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی همراه شده است. جهادگرانی که تابستان فراغت را به تابستان  داغ مجاهدت تبدیل کردند تا غبار سنگین محرومیت را از چهره اهالی شهر و روستاهای سبز مازندران پاک کنند.

آئین بهره برداری از یک خانه محروم دیگر در رامسر برگزار شد و بار دیگر به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان یک خانواده مددجوی کمیته امداد با همت خیرین صاحبخانه شدند. 

محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در حاشیه مراسم بهره برداری از خانه محروم، با قدردانی از بسیج سازندگی و تمامی نهادها و دستگاه‌هایی که برای رفع محرومیت تلاش می کنند، گفت:بهترین راه مبارزه با دشمن در جنگ اقتصادی، خدمت به مردم است.

 او محرومیت زدایی را در راستای اهداف سپاه دانست  و خاطر نشان کرد: مردم  چهل است که با حضورشان  در تمامی صحنه ها  در مقابل توطئه های دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده  و نقشه های شوم آنها را از بین بردند.

در ادامه هم حسین زارع مسئول بسیج سازندگی سپاه رامسر مهم ترین ماموریت بسیج را محرومیت زدایی دانست و اضافه کرد: بسیج سازندگی رامسر از سال گذشته تا به امروز توانسته در عرصه محرومیت زدایی ، پنج واحد مسکونی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد را بسازد و آنها را صاحبخانه کند.

زارع بخش های عمرانی، بهداشت و درمان و کار آفرینی در عرصه کشاورزی را هم از کارهای اجرایی بسیج سازندگی شهرستان برشمرد و اضافه کرد: با کمک و طرفیت خیرین شهرستان ، بسیج سازندگی در روستاهای کم برخوردار اطراف  شهر، همچنان مشغول محرومیت زدایی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها