خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان همدان:

روحیه مطالبه‌گری از مسئولین باید در خبرنگاران حفظ شود

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گفت: روحیه مطالبه‌گری از مسئولین در خبرنگاران باید حفظ شود و ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۱۶۳۰۶۲
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

روحیه مطالبه‌گری از مسئولین باید در خبرنگاران حفظ شودعباس محرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت هفته خبرنگار اظهار داشت: با تشریح برنامه‌های متنوع برگزار شده به مناسبت این ایام در راستای تجلیل از خبرنگاران بسیجی استان همدان برنامه‌های متنوعی به همت بسیج رسانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به گردهمایی خبرنگاران بسیجی گفت: این برنامه در اردوگاه فرهنگی تربیتی ابوذر برگزار شد و سعی کردیم فضایی شاد و مفرح را همراه با برگزاری مسابقات ورزشی همچون تیراندازی، دارت و... برای خبرنگاران فراهم آوریم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در این مراسم از خبرنگاران برتر استان تجلیل به‌عمل آمد، ابراز داشت: این برنامه در شهرستان‌های استان نیز با حضور خبرنگاران بسیجی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی افزود: روحیه مطالبه‌گری از مسئولین در خبرنگاران باید حفظ شود و ارتقاء یابد و همچنین مسئولین محترم نیز نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات