مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ملاحظات شخصی وعافیت طلبی سبب کتمان حقیقت نشود

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی کشور گفت:ملاحظات شخصی اصحاب رسانه نباید منجربه کتمان حقیقت شود.
کد خبر: ۹۱۶۳۱۳۰
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج؛ محمد رضا دربندی امروز در مراسم جشن روز خبرنگار و مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر زنجان، اظهار داشت: ،یکی ازآفت های رسانه ها کپی برداری است که برگزاری چنین جشنواره هایی موجب می شود تا رسانه ها به برنامه تولید روی آورند.

وی بااشاره به اینکه این جشنواره سبب ایجادحس نشاط دربین اصحاب رسانه می شود،تصریح کرد:قدردانی از تلاش های خبرنگاران وفعالان این عرصه،این مهم را فراهم می نماید.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بیان داشت:به منظور ارائه عملکرد وتاثیرگذاری بالاتر خبرنگاران می بایست با خصوصیات حضرت ابوذر آشنا گردند.

دربندی بابیان اینکه ابوذر دارای پنج ویژگی وخصلت برجسته بود،افزود:ابوذر اهل عافیت طلبی نبود وهمین ویژگی باعث سبب می شد تا ملاحظات شخصی ایشان سبب کتمان حقیقت نشود.

وی گفت: ابوذر اگر چه آتش به اختیار عمل می کرد اما همواره گوش به فرمان ولایت بود.

این مسئول ادامه داد: ابوذر ساده زیست بود و این موضوع موجب می شد تا نگران آینده نباشد و بیانش برای همه مخاطب قابل فهم بود.

این مسئول افزود:بیان رسا وکلام شیوای ابوذر نیز همواره باید مورد توجه خبرنگاران باشد.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: ابوذر درد مردم و روز را مسئله روز می کرد و وقتی صحبت می کرد مردم احساس می کردند که درد آنها گفته می شود.

گفتنی است این مراسم به همت روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان وسازمان بسیج رسانه وبا حضور مسئولین استانی واصحاب رسانه در محل سالن شهیدشهریاری صدا وسیمای استان برگزار گردید.

 

ارسال نظرات