تشکیل هیئت ویژه سرعت بخشی به پروژه‌های لرستان ازسوی دیوان محاسبات

رئیس دیوان محاسبات کشور از تشکیل هیئت ویژه سرعت‌بخشی به پروژه‌های لرستان از سوی دیوان محاسبات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۳۸۱۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عادل آذر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در جلسه شورای اداری لرستان مسائلی مطرح شد در حوزه مشکلات قانونی و کند بودن روند پروژه ها به ویژه موانع در حوزه برگزاری مناقصه ها و مزایده ها اظهار داشت: همچنین در رابطه با فاصله بین تخصیص تا جذب اعتبارات مسائل مطرح شد.

وی با بیان اینکه راهکاری که به ذهنمان رسید این بود که هیئت ویژه سرعت بخشی به پروژه های مناطق سیل زده تشکیل شود، تصریح کرد: این هیئت منافاتی ندارد و پروژه های اولویت دار دیگر استان نیز در این هیئت می تواند بررسی شود.

رئیس دیوان محاسبات کشور خاطرنشان کرد: پروژه های مربوط به سیل در این هیئت مطرح می شود و مدیران مشکلات را مطرح کنند و تصمیم گیری می شود، من هم ضامن این تصمیمات هستم.

آذر تصریح کرد: اگر مدیران و نمایندگان مناطق یک تصمیم را در این هیئت تایید کنند و در مسیر درست برود پذیرفته می شود. در عین حال راهکار مشکلات پروژه های دچار مسئله هم در این هیئت پیدا شود.

وی پیرامون تخلفات برخی مسئولان لرستان اظهار داشت: مواردی بوده که دادگستری لرستان ورود کرده است و این تخلفات صورت گرفته خارج از حوزه رسیدگی دیوان محاسبات است و در نهادهای عمومی غیردولتی رخ داده است، تصریح کرد: به هر روی پرونده ها در روند خوبی پیش می رود وا میدوارم همانطور که حق است پیش برود.

رئیس دیوان محاسبات کشور  با بیان اینکه امیدواریم در گرفتگی این فضای غبارآلود به کسی ظلم نشود افزود: لرستان از نظر سلامت مالی و اداری که در حوزه رسیدگی بودجه ای ما است یکی از پاک ترین استان ها است.

ارسال نظرات