خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

محور حیات امام محمدباقر(ع) مبارزه با تحریف معارف و احکام اسلام بود

امام جمعه تبریز اظهارداشت: محور های اصلی حیات سیاسی این امام همام مبارزه با تحریف معارف و احکام اسلامی و ایجاد تشکیلات بین شیعیان بود که بعداز ۵۷ سال عمر با برکت و ۱۸ سال امامت، امام باقر به شهادت رسید و در قبرستان بقیع آرام گرفت.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۱۴
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه السلام گفت: امام باقر الگوی کامل تلاش و مبارزه و مجاهدت خستگی ناپذیر است.

وی در ادامه با تشریح ابعاد تاریخی واقعه بزرگ عید غدیر گفت: آخرین حج پیامبر اکرم(ص) برای ابلاغ آخرین ماموریت الهی، با اهمیت نصب جانشینی برای رهبری جامعه اسلامی و توجه دادن امت اسلامی به مسله امامت انجام گرفته است.
حجت الاسلام آل هاشم در ادامه با تاکید بر بزرگداشت عیدالله اکبر افزود: اگر این پیام ابلاغ نمی شد تلاش های پیامبر با تمام سختی ها و جنگ ها بی ثمر می ماند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تشریح بخشی از روزشمار این واقعه بزرگ تاریخی گفت: در آخرین حج رسول خدا که اهداف بزرگ الهی را دنبال میکرد بالغ بر ۷۰ هزار نفر از مسلمانان ایشان را همراهی می کردند.

خطیب نماز جمعه تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به نامزد های احتمالی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: کسانی که قصد نامزدی در انتخابات را دارند به جای تخریب دیگران خودشان را اثبات کنند و از امتیازات و ویژگی های خود صحبت کنند.

حجت الاسلام آل هاشم صادرات بنزین از پایشگاه ستاره خلیج فارس را مورد اشاره قرار داد و گفت: این رقم بنزین صادراتی که با کشور افغانستان معامله شد برای نخستین بار در صنعت نفت ایران صورت گرفته که توسط متخصصان قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایطی که کشور تحریم است و هیچ کمک خارجی وجود ندارد انجام پذیرفته است.
امام جمعه در ادامه با اشاره به سالگرد جنگ ۳۳ روزه حزب الله با اسرائیل گفت: شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی توسط حزب الله لبنان روز مقاومت نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها