خبرهای داغ:
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی:

ایثار شهدا نشانه حقانیت راه سرخ شهادت است

مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: از جان گذشتگی شهدا گویای حقانیت راه و هدف آنهاست.
کد خبر: ۹۱۶۳۹۷۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش سرویس بسیج راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عباسقلی احمدزاده در همایش آبروی محله به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت علیرضا جابری فروغ در محله بهار تبریز گفت: امنیت امروز و شرف و ناموس و عزت ما مدیون خون پاک شهیدان است و اگر شهدا نبودند در سال ۵۹ در همان ابتدای جنگ دشمنان ایران به چندین تکه تقسیم کرده بودند.
وی ادامه داد: در تک تک بند‌های گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است راه و گام شهدا نمایان است و ایشان نیز از جوانان ادامه این صراط را می‌خواهند.

 احمدزاده
با بیان اینکه جوانان جهان اسلام شهدا را الگوی خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: مجاهدان راه حق درس ایستادگی و پایداری و شهامت و شهادت را از شهدا یاد گرفته گرفته اند و می‌دانند که مقام و منزلت شهدا بسیار والاست.
وی افزود: مسئولان ما باید ساده زیستی و امانتداری را از شهدا یاد بگیرند و اگر بخواهند رفتار و کردارشان همانند شهدا باشد باید وصیت نامه‌های آن‌ها را بخوانند و عمل کنند.

احمدزاده اضافه کرد: جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در حال حاضر قدرتمندتر از گذشته است و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند.

«شهید علیرضا جابری فروغ» در سال۱۳۴۷ در یک خانواده حسینی و هیئتی چشم به جهان گشود و در مرداد ماه ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ در ارتفاعات بلف عراق پس از خلق حماسه‌های ماندگار در کنار دیگر همرزمانش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها