خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز:

برائت از مستکبران در واقع برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی است

امام جمعه تبریز به پیام بسیار مهم رهبرفرزانه انقلاب برای حجاج بیت الله الحرام اشاره و بیان کرد: پیام برائت از مشرکان معظم له بیانگر این است که وعده ها و ارزیابی های ایشان با واقعیت ها همخوانی دارد و برائت از مستکبران در واقع برائت از مظلوم کشی و جنگ افروزی است.
کد خبر: ۹۱۶۴۶۵۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز عید قربان افزود: رهبر فرزانه انقلاب در مورد سوریه، در حالی که بخش اعظمی از خاک این کشور اشغال شده بود اطمینان پیروزی دادند و وعده پیروزی محقق شد.
وی گفت: وقتی ائتلاف سعودی به یمن حمله کرد رهبر معظم انقلاب فرمودند پوزه این ائتلاف به خاک مالیده خواهد شد و حال بعداز ۵۲ ماه میبینیم همین موضوع محقق میشود.
حجت الاسلام آل هاشم ارزیابی پیروزی جنگ ۳۳ روزه ، شکست آمریکا در عراق را از دیگر مسائلی عنوان کرد که وعده های رهبر فرزانه انقلاب در مورد آنها به واقعیت رسیده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به طرح معامله قرن درمورد فلسطین گفت : درحالی که برخی ها تسلیم تصمیمات آمریکا شده اند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی تحلیلی بلند مدت و واقع بینانه از مسائل دارند که وحدت مسلمانان در این زمینه مهم و راه گشا خواهد بود.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به حمله وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیستی به نمازگزاران مسجد القصی گفت: نمازگزاران عید قربان در فلسطین اشغالی و مسجد القصی با گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور مورد هدف قرار گرفتند.
امام جمعه تبریز افزود: در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی شماری بازداشت و ده ها نفر زخمی شدند.
وی ادامه داد : یورش به مسجدالقصی و حمله به نمازگزارن عید قربان به دعوت گروه های افراطی شهرک نشین صورت گرفته بود که به هنگام برگزاری نماز این گروه ها به رقص و هتک حرمت به مسجد القصی مشغول بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها