خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد:

مهترین برنامه امداد برای رفع فقر، اشتغال است

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: مهترین برنامه امداد برای رفع فقر، اشتغال است و این نهاد بزرگترین بازیگردان در فضای کسب و کار است.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۰۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت اله عبدالملکی در سفر به تبریز در گفتگو با خبرنگاران، افزود: کمیته امداد در سال گذشته یک سوم اشتغال کل کشور را ایجاد کرده که شامل 136000 اجرای طرح اشتغال و 12000 کاریابی بوده است.

وی ادامه داد: این موفقیت چشمگیر در حالی صورت گرفته که کمیته امداد تنها سه دهم درصد تسهیلات کل کشور را در اختیار داشت.

عبدالملکی بیان داشت: بدنبال تقویت ارتباط و همکاری خود با نهادهای کلان و تاثیرگذار اقتصادی هستیم تا کمکی به اشتغال مددجویان شود.

وی ضمن تمجید از فعالیت های کمیته امداد آذربایجان شرقی در حوزه اشتغال گفت: کمیته امداد آذربایجان شرقی از استان های جهادی بوده و سال گذشته 6200 فرصت شغلی ایجاد کرده است و در سالجاری ایجاد 8200 فرصت شغلی برای این استان در نظر گرفته ایم.

عبدالملکی با تاکید بر خودکفا کردن مددجویان افزد: معیار رسیدن به خودکفایی داشتن حداقل حقوق بر پایه قانون کار و بطور مستمر است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور در پایان گفت: از همه کارآفرینان دعوت می کنم تا در برنامه ای اشتغالزایی کمیته امداد مشارکت داشته و مار را کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها