نقش مهم، اساتید دانشگاه در تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب»

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان مشارکت هرچه بیشتر روحانیان، اساتید و معلمان را برای تحقق مفاهیم بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی»، یک ضرورت با اهمیت دانست و افزود: نقش اساتید دانشگاه در تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» یک نقش پیش‌ران و مهم است.
کد خبر: ۹۱۶۴۹۸۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  سردار مرتضی کشکولی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان لرستان و تکریم رئیس پیشین این سازمان  که در سالن کنفرانس شهید سید سعید میربهرسی دانشکده ادبیات و اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار شد، مهم‌ترین ویژگی‌های استاد بسیجی را انقلابی بودن، معنویت و اخلاق‌مداری، قانون‌گرایی و تلاش هرچه بیشتر برای توانمندسازی دانشجویان ذکرکرد و گفت: یک استاد بسیجی، یک استاد دغدغه‌مند برای تربیت دانشجویی است که برای رفع مشکلات جامعه توانمند باشد.

وی مشارکت هرچه بیشتر روحانیان، اساتید و معلمان را برای تحقق مفاهیم بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی»، یک ضرورت با اهمیت دانست و افزود: نقش اساتید دانشگاه در تحقق بیانیه «گام دوم انقلاب» یک نقش پیش‌ران و مهم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با تأکید بر این‌که دانشگاه باید نقش اثرگذاری در رفع مشکلات جامعه را داشته باشد، اظهار کرد: یک استاد بسیجی هم باید مدافع نظام باشد و هم اهداف بزرگ انقلابی را دنبال کند؛ همان مفهومی که مقام معظم رهبری آن‌را در قالب مفهوم نظام انقلابی، توضیح داده‌اند.

فرمانده سپاه لرستان در خاتمه گفت: تمدن‌سازی نوین اسلامی، هدف بزرگی است که باید در راستای رسیدن کامل به این هدف حرکت کنیم.

مجتبی زارعی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور نیز در این مراسم، گفت: شبه‌روشنفکران همیشه می‌گفتند که علم با دین تضاد دارد یا دین با توسعه تضاد دارد در حالی‌که رویکرد دین اصلاً این‌چنین نیست و آموزه‌های دینی کاملاً بر علم‌آموزی تأکید دارند.

وی با بیان این‌که استاد بسیجی، هم اهل علم است و هم دنبال ارائه راهکارهای علمی برای رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه است، اضافه کرد: مسیر حرکت سازمان بسیج اساتید کشور، جهت استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های داخلی کشور و همچنین توجه به حل‌المسائلی بودن مشارکت علمی اساتید جهت کاهش مشکلات مردم با تأکید بر مشکلات استانی است.

در این مراسم، علی نظری، عضو هیئت علمی زبان و ادبیات عرب دانشگاه لرستان به‌عنوان رئیس جدید سازمان بسیج اساتید استان لرستان، معرفی و از زحمات و کوشش‌های حمیدرضا زهره‌ای، مسئول پیشین این سازمان تقدیر و تجلیل شد و علی فتح‌الهی نیز به‌عنوان مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان لرستان، معرفی شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات