خبرهای داغ:
رییس مرکز پژوهش های مجلس در آیین انعقاد تفاهم نامه مشرک با بسیج:

علت مشکلات کشور دوری از تفکر بسیجی است

در دوران دفاع مقدس شاهد نهادینه شدن تفکر بسیج بودیم و مشکلات امروز ما در کشور ناشی از دوری از تفکر بسیجی است و نهاد بسیج در طول انقلاب در حساس ترین موقعیت ها از نظام اسلامی پاسداری کرد.
کد خبر: ۹۱۶۶۴۰۷
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج دکتر جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در آیین انعقاد تفاهم نامه ی مشرک با سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج برآمده از یک تفکر است که گنجاندن آن در قالب یک سازمان دشوار است.امام خمینی همواره بسیج را یک تفکر می دانست که شجره طیبه است و حتی امام در اواخر عمرشان فرمان تاسیس بسیج دانشجویی را دادند.ایشان بربعد تفکری این نهاد تاکید داشتند‌.
وی افزود: بسیج یک نگاه تفکری است که در پرتوی انقلاب اسلامی تشکیل شد و امام با تشکیل بسیج تفکر اتقلاب را حفظ و حراست کردند.
دکتر جلالی با توجه به مشکلات موجود در کشور گفت: در دوران دفاع مقدس شاهد نهادینه شدن تفکر بسیج بودیم و مشکلات امروز ما در کشور ناشی از دوری از تفکر بسیجی است و نهاد بسیج در طول انقلاب در حساس ترین موقعیت ها از نظام اسلامی پاسداری کرد.
وی افزود: امروز هم امام خامنه ای تبیین کردند که بسیج چه ماموریت هاییی دارد و بسیج به عنوان یک نهاد مردمی است که موفق ظاهر شده و موفقیت بسیج یعنی موفقیت مردم و تحقق مردم سالاری دینی و همه ما وام دار بسیج هستیم و اگر توفیق حضور در بسیج را ندارم  اما تفکر بسیجی را دوست دارم.
رییس مرکز کمیسیون های مجلس در ادامه گفت: مجلس بر آن شد تا از ظرفیت های متقابل سازمان بسبج و مجلس استفاده شود و بر همین اساس مقررر شد تا یک همکاری جدی محقق شود.به خصوص با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی و فرمایشات رهبری درتحقق این گام با همکاری سازمان بسیج به موفقیت برسیم.
وی در پایان افزور: مرکز پژوهش های مجلس یکی از نهاد های سالم کشور است که در آن جوانان متخصص و متعهد مشغول کار هستند و در خردادماه سال گذشته رهبری به مرکز پژوهش مدال افتخار دادند و ایشان مورد تعریف و تمجید قرار گرفتیم و امیدواریم این همکاری با بسبج یک همکاری مفید و طولانی مدت باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها