همزمان با دهه امامت و ولایت برگزارشد؛

مراسم تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه بن

همزمان با دهه امامت و ولایت مراسم تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن، با حضور مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام و كاركنان ناحيه و جمعي از مسئولان در مسجدجامع بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۵۳۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام در اين مراسم  با تبريك اعياد قربان و غدير، گفت: امام علي عليه السلام الگوي تمام انسانهاست كه تمام فضائل به ايشان ختم مي شود و شخصيتي است كه در تاريخ نظير ندارد و دشمنان آن حضرت نيز به مقام والاي اين امام بزرگوار اعتراف دارند.

حجت الاسلام و المسلمين سید امان الله حسيني صدر اظهار داشت: همه ما وظيفه داريم به طور كامل امام علي عليه السلام را بشناسيم و با مطالعه نهج البلاغه و تفكر و تدبر در آن بتوانيم از معارف الهي نهفته در آن بهره بگيريم و ديگران را نيز با اين درياي عميق آشنا نماييم.

وي ادامه داد: يكي از ويژگيهاي رهبران الهي ، صبر در برابر مشكلات و برخورد بر مبناي مباني اسلامي است و همين اخلاق حسنه بود که در طول تاريخ باعث شد شاگردان زيادي حول محور ولايت گرد آيند و در برابر مستكبران همچون كوه ايستادگي كنند كه يكي از ويژگي هاي جانبازان هشت سال دفاع مقدس همين صبوري و استقامت است.

اين مقام مسئول تاكيد كرد: امام خميني رحمه الله عليه و رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نيز در طول اين چهل سال با صبر و بصيرت انقلاب را از گردنه هاي سخت و دشوار عبور دادند و دشمني هاي استكبار جهاني را خنثي نمودند.

حجت الاسلام و المسلمين حسيني صدر يكي از مولفه هاي مهم اقتدار سپاه را معنويت و توكل بر خدا عنوان کرد و افزود: همه بايد سعي كنيم كه معنويت و گرايش به اخلاق نيك در بين پاسداران روز افزون گردد تا آنها در صحنه هاي مورد نياز انقلاب اسلامي حضور با بصيرت داشته باشند و بتوانند با آگاهسازي جامعه انقلاب را در بزنگاهها ياري نمايند و زمينه ساز حضور افراد انقلابي ، جهادي و جوان در مسئوليتها شوند.

لازم به ذكر است در پايان اين مراسم حجت الاسلام صادق نيكنام به عنوان مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج بن معرفي و از زحمات حجت الاسلام و المسلمين حمزه رازي پور تجليل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات