فرمانده سپاه میانه در جشنواره مالک اشتر با قدردانی از رده ها و نفرات برتر بسیج، گفت: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای قدردانی از فعالیت های بی وقفه و شبانه روزی بسیج است.
کد خبر: ۹۱۶۶۶۴۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمّدی با بیان اینکه جوهره اصلی فعالیت های بسیج، خدمت رسانی است و این مسیر، همان مسیر ترسیمی رهبر فرزانه انقلاب است، اظهار کرد: بسیج همواره در رکاب ولایت بوده و ولایت مداری و اطاعت پذیری در وجود بسیج، عینیت یافته است.

   وی با اشاره به گوشه هایی از فعالیت های بیشمار بسیج، همه آحاد بسیج را لایق قدردانی دانسته و افزود: ما در جشنواره مالک اشتر، تنها موفق به تجلیل از موفق ترین رده ها و نفرات برتر بسیج می شویم و این به معنای کم کاری یا ضعف در دیگر رده ها نیست.

   محمدی، مالک اشتر را از اصحاب باوفا و از فرماندهان دلیر، شجاع، دیندار، مومن و مخلص در رکاب امیرالمومنین(ع) معرفی کرد و علت نامگذاری این جشنواره را الگوگیری بسیجیان از این انسان ولایت مدار و نامه 53 حضرت علی(ع) به مالک اشتر دانست.

   جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی رده ها و نفرات برتر بسیج با حضور بیش از 300 نفر از بسیجیان و مسئولان در سالن اجتماعات اداره ارشاد اسلامی میانه برگزار و ضمن قدردانی از برگزیدگان جشنواره از آزادگان این شهرستان نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها