مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با «بسیج»؛

نهادینه سازی فرهنگ غدیر، راه مقابله با توطئه های مستکبرین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ غدیر، گفت: اگر غدیر نبود، اسلام ناب گرفتار منحرفین، منافقین و مستکبرین می شد.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۲۹
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید احمد رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : طرح مسئله غدیربه صورت علمی و به دور از تعصبات بی پایه و سطحی نه تنها عامل تفرقه و اختلاف نیست بلکه وسیله ای برای اتحاد و همدلی خواهد شد.

نهادینه سازی فرهنگ غدیر، راه مقابله با توطئه های مستکبرین است

وی گفت: اگر حادثه بزرگ غدیر در مسیر اصلی خود جریان پیدا می کرد قطعا باعث سعادتمندی دنیوی و اخروی جامعه بشری می شد اما متاسفانه تغییر مسیر غدیر توسط دنیا طلبان و مخالفین اهل بیت (ع) مانع این نعمت الهی گردید لذا آنچه که باید رخ می داد به وقوع نپیوست

حجت الاسلام رسولی غدیر را حلقه وصل کل مسلمین دنیا دانست و افزود: طرح مسئله غدیر به صورت علمی وبه دور از تعصبات بی پایه وسطحی نه تنها عامل تفرقه واختلاف نیست بلکه وسیله ای برای اتحادوهمدلی خواهدشد.

وی مخاطب  پیام غدیر را تمام انسانهای جهان دانست و عنوان کرد: باعنایت به جهان شمولی و فراز مانی مکانی دعوت پیامبراسلام و مشروط شدن ابلاغ رسالت به ولایت حضرت علی (ع) ،  مخاطب پیام غدیر همه انسانها هستند و این موضوع تنها مختص شیعیان نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ در مورد ویژگی بارز حادثه غدیر گفت: حضور تعداد کثیری از صحابه پیامبر گرامی اسلام در روز غدیر و گره خوردن ابلاغ رسالت و اتمام نعمت به واسطه ولایت حضرت امیر از ویژگیهای اساسی عیدغدیر به شمار می آید.

حجت الاسلام سید احمد رسولی  افزود: غدیرنه تنها همه چیزشیعه بلکه همه هستی مسلمانها به شمارمی آیدچراکه براساس آیه اکمال دین اسلام باغدیررسالت پیامبرکامل می شود.

وی مهم تری پیام غدیر را عامل سعادت و پیروزی مسلمانان و مقابله با مستکبرین در وحدت کلمه و پیروی عملی از رهبرصالح الهی دانست و اظهار داشت: فقدان رهبر صالح در جامعه مثل بسیاری از کشورها منجر به اختلاف و استیلای سلطه گران و زیاده خواهان خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : درفرهنگ اسلامی یوم الله الاکبر روز پیروزی اسلام و شکست شیاطین و مستکبران به شمار می آید و از آنجاکه واقعه غدیر یکی ازحساس ترین مقاطع تاریخ اسلام می باشد و این حادثه موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام شده است لذا ازجایگاه والایی برخوردار می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها