خبرهای داغ:
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران:

۷۰۰ گروه جهادی تهران در زمینه محرومیت زدایی فعالیت می کنند

اهواز- فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران گفت: بالغ بر ۷۰۰ گروه جهادی در تهران با سفر به استان ها و شهرستان های محروم و آسیب دیده در زمینه محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج، سردار محمد یزدی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در سوسنگرد اظهار کرد: جوانان ما در قالب گروه های جهادی سعی دارند با کمک های مردمی و حضور خود محرومیت را از چهره جامعه پاک کنند.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در اردوهای جهادی صرفا بسیجی ها نیستند، افزود: افراد شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج، جوانان و نوجوانانی هستند که با هر تفکر و سلیقه ای که هستند، آبادانی کشور و کمک به هموطنان نیازمند برای آنها اهمیت دارد.

فرمانده سپاه محمد رسولالله (ص) استان تهران تصریح کرد: مانند زمان جنگ، امروز هم شاهد آن هستیم که جوانان بدور از نگاه ها و سلیقه های سیاسی با حس نوعدوستی و هم دوستی در راستای کمک به کشورتلاش می کنند.

سردار یزدی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ گروه جهادی فعال در استان تهران وجود دارد که ۵۰ اکیپ آن در شهرستان سوسنگرد مستقر هستند.

وی با اشاره به ارتباط خوب نیروهای مسلح و مردم در ایران اسلامی، عنوان کرد: دشمنان بدنبال ایجاد فاصله بین مردم و نیروهای مسلح هستند چرا که میدانند این اتحاد بین این دو قشر است که کشور را بیمه کرده است.

فرمانده سپاه محمد رسولالله (ص) تهران افزود: در جهان نیروهای مسلح برای ابر قدرت ها فعالیت می کنند اما در کشور ما شاهد این هستیم که هر زمان مردم نیازی داشتند، ارتش سپاه در کنار مردم بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها