خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

راهیان نور فرصتی برای تبیین نقش میاندوآب در دفاع مقدس به شمار می‌رود

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: راهیان نور فرصتی برای تبیین نقش میاندوآب در هشت سال دفاع مقدس به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۷۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور در میاندوآب، با اشاره اینکه همه ما باید به وظیفه و تکلیف خود در قبال شهدا عمل کنیم، اظهار کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا داریم و لذا باید دین خود را به شهدا عمل کنیم.

وی افزود: میاندوآب در دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و در بحث راهیان نور نیز می تواند با توجه به اینکه زادگاه شهید باکری است، نقش برجسته ای داشته باشد.

این مسوول با اشاره به اینکه میاندوآب نقش تعیین کننده و مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است، گفت: باید با استفاده از ظرفیت اردوهای راهیان نور برای شناساندن فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروزی تلاش کرد.

عباسفام تصریح کرد: در هر گوشه از شهرستان میاندوآب؛ عطر و بوی شهادت به مشام می رسد و در این شهرستان نقاطی وجود دارند که ۴۰ شهید در یک لحظه شهید شده اند.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: باید با برپایی یادمان ها و فضاسازی فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی مردم و به ویژه نسل جوان با رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اقدام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات