واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بندر خمير گفت: واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود چرا که یکی از حرکت‌های مهم و بزرگ اسلام که دفاع از حقیقت است در این واقعه رقم خورد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۹۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

سرهنگ جعفر اسلامي در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، گفت: عید غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست، خداوند متعال در این روز دین اسلام را کامل کرد و این دین تا روز قیامت باید مردم را رهبری کند.
فرمانده ناحيه بندر خمير اظهار كرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید فرهنگ غدیر را در جامعه تبیین و ترویج دهیم زیرا ترویج فرهنگ غدیر در جامعه تضمین کننده سعادت بشر است.
وي در ادامه افزود: هنرمندان بسیجی بی‎توقع و به صورت خود جوش برای بازسازی این واقعه بزرگ پای کار آمدند و برای اجراي با شكوه مراسم باز سازي همه دست به دست هم داده‌اند.
سرهنگ اسلامي یادآور شد: هدف اصلی از بازسازی این واقعه اثبات غدیر و استمرار رسالت نبوی به وسیله امامت علوی که مصونیت بشری را برعهده دارد، است.
ایشان خاطر نشان كرد: واقعه غدیر باید همانند عاشورا زنده نگه داشته شود چرا که یکی از حرکت‌های مهم و بزرگ اسلام که دفاع از حقیقت است در این واقعه رقم خورد و برای زنده نگه داشتن این واقعه باید تلاش شود و با بهره گیری از زبان هنر و فرهنگ توسط هنرمندان خلاق می‌توان در انتقال این پیام موفق ظاهر شد.
وي در ادامه با بيان اينكه در شهرستان بندر خمير براي اولين بار اين واقعه را باز سازي نموده ايم گفت: با تلاش بسيجيان و همكاري تمامي ادارات شهرستان موفق به برگزاري مراسم باز سازي واقعه غدير در دونقطه مركز شهرستان و بخش رويدر شده ايم.
سرهنگ اسلامي اظهار كرد: توزیع 3000 دست غذا با همكاري شركت سیمان هرمزگان جناب دکتر باشتی و توزيع آن بين فقرا و نيازمندان و مردم سطح شهرستان انجام شد.

ارسال نظرات