در محل بازسازی واقعه غدیر بیان شد؛

غدیر دین اسلام را تکمیل وبر ولایت تاکید کرد

کارشناس مسایل مذهبی در جمع مردم حاضر در محل بازسازی واقعه غدیر خم در لردگان گفت: غدیر دین اسلام را تکمیل وبر ولایت تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریمپور ، واقع غدیر را کامل شدن دین خداوند دانست و گفت: اتفاقی که در غدیر افتاد آنقدر مهم و حیاتی بود که خداوند دستور داد در آخرین سفر حج پیامبر(صلی الله علیه وآله وسلم) و در گرمای طاقت فرسای عربستان امامت حضرت علی (علیه السلام) به مردم بازگو شود.

 وی افزود: در طول تاریخ ظلم های فراوانی شد تا بتوانند واقعه غدیر را به گوش حقیقت جویان نرسانند و تا امروز نیز این تلاش ها ادامه دارد ولی به لطف خداوند متعال و نفس عدالت جوی ائمه اطهار غدیر تا همیشه زنده خواهد ماند.

 حجت الاسلام کریم پورادامه داد: دشمن با تشکیل تشیع لندنی سعی دارد شیعه واقعی را تخریب و منحرف جلوه دهد ولی یکی از پیام های غدیر خم حفظ تشیع و زنده ماندن امامت است.

وی حضور جوانان در محل بازسازی واقعه غدیر خم در لردگان را نشان از ولایت پذیری و غدیر شناسی آنها دانست و افزود: دشمن سعی دارد جوانان کشور را از غدیر دور کند و فرهنگ شیعی را تضعیف کند ولی به برکت نفس ائمه اطهار(علیهم السلام) هر روز حب اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در دل جوانان ما بیشتر می شود.

ارسال نظرات