خبرهای داغ:
دیر علمی و دبیر اجرایی دوازدهمین دوره ی لیگ علمی پایا

لیگ علمی بسیج دانش آموزی با هدف تحقق منویات رهبری برگزار می شود

علیزاده گفت: دوازده سال پیش لیگ علمی پایا در راستای فرمایشات رهبری و تحقق  نهضت نرم افزاری و رساندن دانش آموزان به خودباوری آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۰۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه ی خبرگزاری بسیج؛ فرهام؛علیزاده مدیر علمی و دبیر اجرایی دوازدهمین دوره ی لیگ علمی پایای بسیج دانش آموزی؛با اشاره به اهداف والای برگزاری این همایش گفت: دوازده سال پیش لیگ علمی پایا در راستای فرمایشات رهبری و تحقق  نهضت نرم افزاری و رساندن دانش آموزان به خودباوری آغاز شد.

وی با اشاره به ویژگی منحصر به فرد این رققابت های بین المللی تصریح کرد: لیگ پایا به صورت گروهی با برگزاری آزمون های مشترک برگزار می شود و امسال حدود ۵۶۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

علیزاده عنوان کرد: شش کشور ازجمله  افغانستان و انگلستان، عراق، پاکستان و .... در این دوره از رقابت ها حضور دارند و در رشته های علوم پایه ، ریاضی ، انسانی و رشته های پژوهشی و... برگزار می شود که در این رقابت ها بیش از ۷۰۰ هزار نفر شرکت کننده حضور دارند و درصد بالایی از این افراد در دانشگاه های معتبر کشور پذیرش خواهند شد.

مدیر علمی و دبیر اجرایی دوازدهمین دوره ی لیگ علمی پایای بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: چندین ساعت فیلم آموزشی در این دوره از لیگ  ارائه می شود و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سایت از این فیلم ها استفاده می کنند.
گفتنی است برگزیگان این لیگ با سازمان نخبگان کشور مرتبط  و از مزایای ان بهره می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها