خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی:

علی(ع) تنها فردی بود که می توانست جانشین پیامبر باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: حضرت علی(ع) تنها فردی بود که می توانست جانشین پیامبر باشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۵۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالحمید واعظی در جشن عید غدیر خانواده کارکنان هلال احمر، افزود: مقام و منزلت مولا علی( ع) و علت اینکه چرا چنین شخصیتی باید جانشین پیامبر بزرگ اسلام شود نیاز به تحقیقات مفصل و ساعتها بحث و گفتگو دارد.

جانشین مدیر عامل و معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان نیز در این مراسم با تجلیل از کارکنان زحمت کش و خانواده های آن ها گفت: صحبت در مورد وجود نورانی امیر المومنین بسیار سخت است، قرن هاست که دانشمندان و علما در مورد شخصیت آن حضرت قلمفرسایی کرده اند و هنوز نتوانسته اند به زوایای ناشناخته شخصیت آن حضرت دست بیابند.

علی(ع) تنها فردی بود که می توانست جانشین پیامبر باشد

سید هادی موسوی با اشاره به اینکه غدیر راهگشا و چراغ راه بشریت است ادامه داد: حضرت علی و میوه و ثمره و نسل شریف وی، ائمه اطهار علیهم السلام  خدمات  بسیار موثری برای اسلام و بشریت انجام داده اند و خود آن حضرت در دامان پیامبر بزرگ اسلام پرورش یافت و به گواهی تاریخ در مقاطع مختلف به کمک پیامبر بزرگ اسلام شتافت تا اینکه در چنین روزی پیامبر بزرگ اسلام در حجه الوداع بنابه امر پروردگار متعال آن حضرت را بعنوان وصی و جانشین بعد از خود معرفی کردند و  خداوند به پیامبر فرمود؛ ای پیامبر! آنچه را از جانب پروردگارت به سوی تو نازل شد، ابلاغ کن و اگر چنین نکنی، پیامش را نرسانده‌ای و خدا تو را از گزند مردم نگاه می‌دارد. خداوند کافران را هدایت نمی‌کند.

جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور خانواده های کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در سالن سینما سرباز تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها