افتتاح 7 پروژه عمرانی در شهر کهریزک

خبرگزاری بسیج: هفت پروژه عمرانی مدیریت شهری شهرداری کهریزک به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار تهران به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۵۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری کهریزک؛ اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک در آستانه هفته دولت یاد و خاطره دولتمردان شهید، دکتر رجایی و دکتر باهنر را گرامی داشت و گفت: بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار بزرگمردانی است که پایبند  فرهنگ  خدمت به  خلق بوده اند و در این مسیر حتی از جان خود گذشته اند.

شهردار کهریزک در ادامه از افتتاح و بهره برداری ۷ پروژه شاخص در طول هفته دولت با حضور استاندار محترم تهران خبر داد و گفت: باتوجه به تاکید مقام‌معظم رهبری به توسعه فرهنگی شهرها و روستاهای کشور، در هفته دولت شاهد بهره برداری از اولین مجموعه سالن سینمایی شهر کهریزک هستیم که این سالن‌نمایشی در بازه زمانی یکساله و ظرفیت 205 نفر و اعتباری بالغ بر3/5 میلیاردتومان در500مترمربع بنا و1000متر مربع محوطه آماده رونمایی و بهره برداری عمومی شده است.

نعمت زاده در ادامه از تکمیل ۶ پروژه جدید خبر داد و گفت: احداث بوستان پاکبان ، مناسبسازی محوطه آستان بی بی رقیه(س)، دیوارکشی رودخانه کن وبوستان خبرنگار،بوستان مشاهیر،مرمت عمارت فخرالدوله و سایر پروژه های آماده بهره برداری در این هفته محسوب می شود که بهره برداری از هریک از این پروژه ها تحول جدیدی در توسعه و آبادانی شهر و رفع معضلات اهالی شهر ایجاد کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شنبه در اولین روز رسمی هفته گرامیداشت دولت  با حضوردکتر محسنی بندپی؛ استاندار محترم تهران شاهد افتتاح و رونمایی سالن سینمایی غدیر شهرداری کهریزک خواهیم بود.  

ارسال نظرات