نشست صمیمانه ارکان فعال مساجد با امام جمعه محترم شهرستان فردوس به مناسبت روز جهانی مسجد

نشست صمیمانه ارکان مسجد به مناسبت روز جهانی مسجد

به مناسبت روز جهانی مسجد نشست صمیمانه ارکان مساجد شهرستان فردوس با امام جمعه محترم شهرستان
کد خبر: ۹۱۶۸۰۲۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،به مناسبت روز جهانی مسجد نشست صمیمانه ارکان مساجد شهرستان فردوس با امام جمعه محترم شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه ضمن خیر مقدم امام جمعه محترم به اعضای ارکان مساجد سخنانی را ایراد که به آیه انما یعمر مساجد الله ... اشاره نموده و فرمودند که عمران مسجد صرف عمران فیزکی مسجد نیست و منظور عمران فرهنگی مسجد می باشد و در آن الزماً مساجد از لحاظ فیزکی (کاشی کاری و...) آماده ولی از لحاظ حضور مردم کم رنگ می باشد.

وی در ادامه به جایگاه مساجد به عنوان سنگر انقلاب اشاره کرد و گفت: مساجد باید به جایگاه اصلی خود در جامعه برسد و این موفقیت بستگی به همت ارکان مساجد دارد .

در ادامه نشست مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان حاج آقا کامجو سخنانی در مورد نعمت انقلاب اسلامی اشاره و فرمودند که اگر این انقلاب نبود برای انجام نماز و عزاداری ها و... محدود بدودیم بنابراین از این فرصت ها باید استفاده نمود و از ظرفیت مساجد و حضور مردم در مساجد جهت رفع مشکلات جامعه استفاده نمود.

کامجو با اشاره به جایگاه عظیم مسجد برای رهبری جامعه توسط امامت جماعت مساجد به عناوان رهبر جامعه اشاره نمودند.

در ادامه نشست مسئول محترم رسیدگی به امور مساجد حاج آقا زنگویی در مورد هیئت امناء مساجد سخنای را ایراد نمودند و بیان نمودند که هیئت امناء مساجد توسط امام جماعت مسجت اتنخاب و فرمانده پایگاه بسیج حتما باید جزء هیئت امناء مساجد باشد .

ارسال نظرات