چگونگی افتتاح سپرده غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت در راستای رسیدن به چشم انداز بانکداری بدون شعبه در سال ۱۴۰۰، کاهش هزینه‌های تمام شده بانکداری ، خدمت پرکاربرد افتتاح حساب غیرحضوری را از دو سال پیش عملیاتی کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۴۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، افتتاح سپرده غیرحضوری در بانک قرض الحسنه رسالت، یکی از خدمات بانکداری مدرن این بانک است که با افزایش نیاز مشتریان بانکی به دریافت خدمات آسان‌تر از یک طرف و توسعه خدمات بانکداری غیرحضوری از طرف دیگر به عنوان یکی از خدمات اصلی بانک محسوب می‌شود. 

 
در چند سال اخیر و با فراگیر شدن اینترنت و گوشی‌های هوشمند، مشتریان بانک‌ها به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی تمایل بیشتری پیدا کرده‌اند و بر همین اساس حضور مشتریان در شعب بانک کمتر شده است.
 
از مهمترین خدمات بانکداری غیرحضوری که امروزه مشتریان به کمک آنها امور بانکی خود را انجام می‌دهند، می‌توان به اینترنت بانک و موبایل بانک با خدماتی تقریباً یکسان در بانک‌های مختلف اشاره کرد که از طریق آنها، مشتریان به خدمات متنوعی از جمله ساتنا، پایا، دریافت گزارش‌های متنوع حساب و تسهیلات و ... دسترسی پیدا می‌کنند.
 
جدا از خدمات تقریباً یکسانی که مشتریان بانکی از طریق بانکداری موبایلی و اینترنتی به آن دسترسی پیدا می‌کنند، بانک قرض الحسنه رسالت در راستای رسیدن به چشم انداز بانکداری بدون شعبه در سال 1400، کاهش هزینه‌های تمام شده بانکداری و ارائه خدمات آسان به مشتری، خدمت پرکاربرد افتتاح حساب غیرحضوری را از دو سال پیش عملیاتی کرده است.
 
در  بانک قرض‌الحسنه رسالت، بخش اصلی مشتریان افراد حقیقی و مشتریان خرد هستند، بنابراین با استفاده از این سامانه می‌توانند بدون مراجعه به شعب درخواست افتتاح حساب خود را در پایگاه اینترنتی ثبت کنند و در گام بعدی، درخواست مورد نظر با پیگیری و تکمیل فرآیندهای لازم از سوی بانک نهایی و قطعی می‌شود.
 
در روند افتتاح حساب غیرحضوری، بعد از ثبت اطلاعات اولیه توسط مشتری در سامانه، نهایتاً تا 2 روز کاری، همکاران بانک با هماهنگی قبلی به آدرس ثبت شده، برای دریافت مدارک لازم و احراز هویت مراجعه می‌کنند و بعد از انجام امور لازم برای افتتاح حساب و صدور کارت بانکی، این کارت  به آدرس مدنظر مشتری ارسال می‌شود و از این پس مشتری می‌تواند از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت بهره‌مند شود.
 
برای افتتاح سپرده غیرحضوری، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با شماره 4747 تماس بگیرید.
 
 
 
ارسال نظرات