افتتاح ۵۷ پروژه عمرانی در بروجرد

معاون فرماندار بروجرد گفت: در هفته دولت امسال ۵۷ پروژه و طرح اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۲۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مسعود فلاح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۵۷ طرح و پروژه اقتصادی با صرف اعتبار ۷۷ میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل ۷ طرح اقتصادی و ۵۰ پروژه عمرانی هستند که با افتتاح آن‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۴۸ نفر فراهم می‌شود.

 

معاون عمرانی فرماندار بروجرد تاکید کرد: برای ۷ طرح اقتصادی قریب به ۳۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات بخش خصوصی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

 

فلاح خاطرنشان کرد: از مجموع ۵۰ پروژه عمرانی ۱۹ پروژه در قالب طرح‌های هادی روستایی اجرایی شده که از این تعداد ۸ طرح در روستاهای بخش مرکزی و ۱۱ روستای بخش اشترینان است.

 

وی تصریح کرد: ۳۱ پروژه دیگر از پروژه‌های عمرانی مربوط به دیگر دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های کشاورزی، آبرسانی روستایی، گاز و برق‌رسانی، بهداشت و درمان و خدمات شهری  است.

 

معاون فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه پروژه‌های بخش کشاورزی شامل احداث کانال‌های آب‌بر و بندهای خاکی بوده است، گفت: در هفته دولت امسال ۱۴ روستا شامل ۳ روستا در بخش اشترینان و ۱۱ روستا در بخش مرکزی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

 

فلاح عنوان کرد: احداث شبکه فشار ضعیف شهری و روستایی و افزایش ظرفیت برق شهرک صنعتی از پروژه‌های حوزه برق به شمار می‌روند.

 

وی با اشاره به اجرای چندین پروژه عمرانی در مناطق حاشیه‌ای شهر بروجرد اظهار کرد: در این هفته سالن پیش‌سرد کشتارگاه نیز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

معاون فرماندار بروجرد از کلنگ‌زنی احداث کارخانه تولید مکمل‌های بیماری‌های خاص (مواد ویتامینه) خبر و ادامه داد: این پروژه قرار است در فضای ۸ هزار مترمربع و در بازه زمانی ۳ ساله اجرایی شود که ۶.۵ میلیون یورو از محل سرمایه‌گذاری خارجی و ۳.۵ میلیون یورو از محل سرمایه‌گذاری داخلی تامین می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات