به همت حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج؛

پزشکان جهادگر گروه جهادی انصار المهدی(عج) تجلیل شدند

به همت حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری کرج مراسم تجلیل از پزشکان جهادگر به مناسبت روز پزشک با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج و جمعی از مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۸۲۸۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری در جمع پزشکان خیر و نیکوکار گروه جهادی انصارالمهدی(ع)گفت: بسیار خوشحالم که خداوند توفیق داد تا در روز بسیار مبارک پزشک و زاد روز شیخ الرئیس حکیم ابوعلی سینا که از افتخارات ایرانیان و جهان اسلام است، در خدمت پزشگان خدمتگزار و بسیار تأثیرگذار در جامعه و کشور عزیز ما ایران برای تضمین سلامت و امنیت مردم باشم.

پزشکان جهادگر گروه انصار المهدی تجلیل شدند

وی در جمع پزشکان گفت: شما آورنده صحت و سلامت و آورنده بخش بزرگی از امنیت روانی جامعه هستید. وقتی پدری وارد بیمارستان می‌شود و پزشک را بالای سر فرزند بیمارش می بینید آرامش و سکونت پیدا می‌کند. اگر دو دقیقه معطل شود و بگویند پزشک نیست یا اتاق عمل است، ببینید آن دو دقیقه بر پدر چند ساعت و چند سال می گذرد؛ عمری می‌گذرد. شما مایه آرامش و امنیت جامعه هستید.

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت:برخی فکر می‌کنند‌ پزشکان جامعه درمانگر درد اعضای بدن انسان ها هستند؛ این‌چنین نیست. پزشکان به عنوان پناه و ملجأ مردم هستند. آن کلمه‌ای که پزشک متخصص به بیمار می گوید با آن زبان مهربانانه اش که پدرم ناراحت نباش، مشکلت حل می‌شود، این ۵۰ درصد درمان است. فرزندم ناراحت نباش، مشکلت حل می‌شود، چیزی نیست، همین کلمه چیزی نیست از بار سنگینی که بر ذهن و روان بیمار نشسته و نگران و ناراحت است، می‌کاهد.

پزشکان جهادگر گروه انصار المهدی تجلیل شدند

لزوم قدردانی از پزشکان

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) در این برنامه ، جامعه پزشکی را جامعه‌ای فداکار توصیف کرد و با تاکید بر لزوم قدردانی از این قشر، افزود: ما باید از این جامعه حفاظت کنیم؛ چراکه سرمایه عظیم انسانی هستند.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده توسط جامعه پزشکان در دوره جنگ تحمیلی تصریح کرد: پزشکان در این دوره ایثارگرانه فعالیت کردند و دوره جنگ، تنها حوزه‌ای که خیال ما از تمام جهات بابت آن راحت بود، حوزه پزشکی بود.

وی با اشاره به اقدامات پزشکان در حادثه سیل اخیر نیز ادامه داد: حوزه پزشکی در این زمینه نیز گل کاشت و نشان داد که همواره در کنار مردم است و آمادگی برای کاهش غم و درد مردم را دارد. بهترین زمان برای ما پزشکان، هنگام شفا گرفتن بیماران است.

پزشکان جهادگر گروه انصار المهدی تجلیل شدند

در این برنامه جمعی از پزشکان با تشکر از حوزه 121 و بسیج سازندگی استان البرز که سبب تشکیل گروه جهادی انصار المهدی شدند به بیان مطالبی پرداختند.

پزشکان جهادی گروه انصار المهدی با انتقاد از برخی بی مهری ها به جامعه پزشکی افزودند: ما منکر تخلف بعضی از همکاران خود نیستیم، لذا نباید این تعداد باعث شوند که عده ای جامعه پزشکی را به تمسخر بگیرند.

پزشکان جهادی با انتقاد از صدا و سیما در پخش گزارش های مخرب علیه جامعه پزشکی یاد آور شدند: صدا و سیما باید به مردم امید دهد و با تفکیک پزشکان خوب از پزشکان بد این جامعه خدوم را به طور صحیح به مردم معرفی کند.

همچنین رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از جامعه پزشکی و گروه پزشکی جهادی انصار المهدی (عج) و تبریک روز پزشک، یاد آور شد: در طول تاریخ بسیاری از افراد که به مردم خدمت کردند مورد هجمه قرار گرفتند، لذا توصیه من به شما عزیزان این است که به حرف های منتقدان و کسانی که سعی در جلوگیری از این کار خداپسندانه را دارند، توجه نکنید.

پزشکان جهادگر گروه انصار المهدی تجلیل شدند

در آخر این مراسم از تعداد ۳۵ نفر از پزشکان خیر و نیکوکار و ازتعداد ۱۰ نفر از بسیجیان زحمتکش با اهدای ۲ لوح از سوی فرمانده سپاه کرج و ریاست نظام پزشکی کرج،ریاست محترم بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) و اهدای هدیه و گل بابت زحمتشان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پزشکان جهادگر گروه انصار المهدی تجلیل شدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها