آبروی رفته شهرداری را باز می‌گردانیم

سرپرست شهرداری خرم‌آباد گفت: سعی می‌کنیم آبروی رفته به شهرداری خرم‌آباد برگردد و مردم با شهرداری آشتی کنند
کد خبر: ۹۱۶۸۶۰۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا بردبار  امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه سعی می‌کنیم آبروی رفته به شهرداری خرم‌آباد برگردد و مردم با شهرداری آشتی کنند خاطر نشان کرد: شرایط فعلی شهرداری نه تنها  خوب نیست بلکه اسفناک است، اما با دوری از حاشیه باید کمک حال همدیگر باشیم.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه از هر گونه نقدی استقبال می‌کنم، عنوان کرد: قرار نیست با ارائه نقد و انتقادی از سوی اصحاب رسانه مشکلی با آنها داشته باشیم، برای ما هیچگونه تبعیضی بین اصحاب رسانه وجود ندارد.

بردبار در خصوص مشکلات ناشی از سیلاب فروردین ماه سال جاری نیز توضیح داد: در حال حاضر مهمترین اولویت ما ترمیم دیواره ساحلی و لایروبی رودخانه خرم‌آباد است.ساماندهی شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، ایجاد کمبربند سبز خرم‌آباد که 200 هکتار آن باقی مانده و ارتقا فرهنگ نظافت عمومی از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

بردبار گفت: قبل از شروع بارندگی قرارداد لایروبی کانال‌های رو باز منعقد می‌شود تا جلوی مشکلات پیش رو را بگیریم.

وی در مورد اعتبارات ملی شهرداری خرم‌آباد برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل، عنوان کرد: حدود هشتاد و یک میلیارد تومان اعتبار ملی پیش بینی اما پنجاه درصد تخصیص پیدا می‌کند که برای ترمیم دیواره ساحلی هزینه می‌شود، اما شرایط پل‌ها متفاوت است و زمان بر است.

سرپرست شهرداری خرم‌آباد در خصوص پرداخت حقوق کارکنان نیز گفت: اولویت ما پرداخت حقوق کارکنان زحمت‌کش و عزیز بخش تنظیف و فضای سبز است.

بردبار با اشاره به بدهی بالای شهرداری خرم‌آباد، تاکید کرد: شهرداری تنها در بخش جاری ۱۵۲ میلیارد تومان بدهی دارد، این علاوه بر بدهی بانکی و موارد دیگر است، بنابراین انتظارات از شهرداری باید منطقی باشد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی براساس اولویت‌ها است، تصریح کرد: اجرا نشدن پروژه‌های بزرگ به پایین بودن سطح درآمد مردم بر می‌گردد، البته کوتاهی شهرداری در وصول مطالبات نیز بی‌تاثیر نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات