عظمت سپاه به حفظ معنویت و پاسداری از انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان کوهدشت گفت: به فرموده مقام معظم رهبری عظمت سپاه به حفظ معنویت و پاسداری از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۶۸۸۹۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج کوهدشت ضمن تقدیر و تشکر از زحمات 3 ساله حجت الاسلام نوری نیا،گفت:از افتخارات بنده و ملت ما این است که سپاهی هستیم.

وی ضمن اشاره به برخی از وظایف سپاه ازجمله مبارزه مسلحانه علیه ضد انقلابها و و همکاری و هماهنگی مؤثر با نیروهای مسلح تصریح کرد:سپاه پاسداران باید دارای شم سیاسی باشد تا بتواند آگاهانه در مسائل کشور ورود پیدا کند چراکه اشتباه یک سپاهی با اشتباه غیر سپاهی تفاوت بسیار وجوددارد. 

 

امام جمعه کوهدشت همچنین با اشاره به آیه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه،گفت: قرآن می فرماید برای مقابله با دشمنان داخلی و خارجی خود، قدرت جمع کنید که از جمله وظایف سپاه نیز افزایش قدرت برای مقابله با دشمنان نظام است چراکه بقا وسلامت سپاه با حفظ و بقا نظام ارتباط مستقیم دارد.

طهماسبی اضافه کرد: به فرموده رهبرمان ما باید جذب حداکثری داشته باشیم ولازمه آن این است با حفظ مواضع انقلابی رفیق یکدیگر باشیم.

 

وی به حادثه سیل اخیر که در شهرستان اتفاق افتاد و تلاشهای شبانه روزی سپاه و بسیجیان اشاره کرد وگفت: همدلی و امدادرسانی بسیجیان در این امر ستودنی بود چراکه فرمانده سپاه شهرستان خود مانند سایر بسیجیان تلاش فراوانی در امدادرسانی داشتند .

در پایان مراسم حجت الاسلام والمسلمین کرم ساعدپور به عنوان مسئول جدید حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج ناحیه شهرستان کوهدشت معرفی شدند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات