مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد؛

محتوای برخی عزاداری های سال گذشته مطلوب نبود

حجت‌الاسلام و‌المسلمین «علی گندمی» گفت: محتوتی برخی از مداحی‌های سال‌های قبل در شان عزاداری‌های یزد نبود.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۴۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
محتوای برخی عزاداری های سال گذشته مطلوب نبودحجت‌الاسلام و‌المسلمین «علی گندمی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فضای نامطلوب بعضی از اشعار عزاداری های ماه محرم سال گذشته اظهار داشت: امسال از مدت های قبل طی جلساتی با حضور مسئول و دست اند کاران مراسم های عزاداری سعی کرده ایم جلوی بروز اینگونه مسایل را بگیریم.
وی ادامه داد: امسال پیش از این که اشعار سروده شود و قرارداد مداحی‌ها بسته شود، با هیئت‌های مذهبی جلسات متعددی برگزار کردیم تا موضوع را به صورت دقیق مورد بررسی قرار دهیم.
این مقام مسئول افزود: در مسایل مربوط به هیات های مذهبی 5 عنصر موثر است که مدیران هیات ها، شعرا و محتوا ، مداح، مردم و میزبانان از این عناصر هستند که هر یک در کنار دیگری نقش‌آفرینی می کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد این پنج عنصر را مهم دانست و ادامه داد: در هیچ هیئتی نیست که مراسم مذهبی برگزار شود ولی یکی از این عناصر نقش‌آفرینی نکنند.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین گندمی با اشاره به عدم قدرت دشمن برای رویارویی با اسلام ناب، تاکید کرد: آمریکایی‌ها امروزه برای مقابله با فرهنگ ایران عربستان را جلو می‌اندازد و داعش و تکفیری‌ها را برای این منظور تربیت می‌کنند.
وی ادامه داد: دشمن مجتهد انگلیسی تربیت می کند و سعی دارد تا با ورود انحرافات در برخی مداحی‌ها و حسینه‌ها، از این ظرفیت علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات