کارشناس مسائل سیاسی در جمع بانوان ابرکوه:

اقتدار امنیتی؛ لازمه پیشرفت هر کشوری در عرصه‌های مختلف است

کارشناس مسائل سیاسی در ابرکوه، گفت: پس از چهل سال اکنون در زیر سایه اقتدار امنیتی، کشور توانسته است به پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های مختلف دست یابد.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۹۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه،  نشست روشنگری با حضور بانوان شهرستان و به همت حوزه مقاومت فاطمه الزهرا (س) ابرکوه، در جوار آستان مقدس امامزاده احمد (ع) برگزار شد.
در این نشست علی شمس کارشناس مسائل سیاسی بابیان اهمیت اقتدار امنیتی حاکم بر فضای کشور، اظهار کرد: در دوران قاجار به دلیل عدم توانایی حکومت مرکزی در حفظ و حراست از مرز‌ها و همچنین مجهز نشده به تجهیزات نظامی پیشرفته روز، پادشاهان امتیازات دیپلماتیک زیادی به کشور‌های استعمارگر انگلیس و روسیه می‌دادند.
شمس، با تأکید بر اینکه ماحصل بخشیدن این امتیازات به بیگانگان، منجر به دادن امتیازات اقتصادی خواهد شد، گفت:: امتیازات سیاسی، اقتصادی که حکومت پهلوی به انگلیس و آمریکا داده بود نتیجه عدم توانایی حکومت در حفاظت از مرزوبوم این سرزمین بود.
وی تصریح کرد: بارویش انقلاب اسلامی در کشور تمام معادلات زیاده خواهان برهم خورد و اکنون پس از چهل سال، جمهوری اسلامی با حفظ و حراست از مرز‌های خود، به هیچ کشور استعمارگری اجازه نداده است از کشورمان امتیاز دیپلماتیک اقتصادی بگیرد.
کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: اکنون به‌وضوح مشاهده می‌شود که در زیر سایه اقتدار امنیتی، کشور توانسته است به پیشرفت‌های شگرف در حوزه‌های مختلف دست یابد و این اقتدار نتیجه تولد انقلاب و حمایت و پشتیبانی ملت است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات