مدیر عامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر عنوان کرد

لزوم توسعه کسب و کارهای کوچک در حوزه نرم افزاری

عبدی گفت: برخی از طرح های ارائه شده در رویداد نوآورانه و استارتاپی کوثر، فرآیندی است که می تواند به توسعه کسب و کارهای کوچک در حوزه نرم افزاری کمک شایانی کند.
کد خبر: ۹۱۷۱۸۵۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، یاسر عبدی مدیر عامل موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر در مراسم دومین رویداد کارآفرینی اجتماعی و توسعه کسب و کار کوچک مقیاس روناک (رویداد نوآورانه و استارتاپی کوثر) که در هتل هما تهران برگزار شد، گفت: امروز در این مراسم شاهد توضیحات طراحان و ایده پردازان در حوزه نرم افزار و اپلیکیشن بودیم که واقعا کارهای جالبی را انجام دادند و برخی از این طرح ها، فرآیندی است که می تواند به توسعه کسب و کارهای کوچک در حوزه نرم افزاری کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: هر رویدادی باید برترین هایی را هم داشته باشد و ما سه نفر را به عنوان تیم های برتر در حوزه طراحان نرم افزاری معرفی نمودیم و باید گفت که توسعه کسب و کارهای کوچک، نوآورانه و جذاب بوده است.
گفتنی است در این مراسم، کارن آهنگری طراح اپلیکیشن گیلیمو از شرکت ایده پردازان هنر آریایی، مرتضی عباس زاده طراح سیسم مدیریت زنجیره مواد غذایی تولید روستا با استفاده از بلاکچین، دنیال کیقبادی مدیر عامل شرکت فناوری برتر تندرستی به ترتیب اول تا سوم شدند.

ارسال نظرات