مسئولینی که در حق مردم اجحاف کرده‌اند توبه کنند

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: مسئولینی که مسئولیت آنها سبب ظلم و اجحاف به مردم شده است باید توبه کرده و به جریان اصلی نظام و انقلاب برگردند.
کد خبر: ۹۱۷۱۹۹۰
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، جعفر بدری امروز در جمع شورای هیئات مذهبی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان گفت: نقش شورای هیئات مذهبی در کارهایی که از عهده دستگاه‌های اجرایی بر نمی‌آید، بسیار تاثیر گذار است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروزه هیئات مذهبی در جذب جوانان و آحاد مردم کوشا بوده و این کار صرفاً بواسطه قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است، افزود: ظالمین عصر امام حسین (ع) به درک واصل شده‌اند و اکنون باید در مقابل ظلم و یزیدیان زمان و شمرهای زمان ایستادگی و مبارزه کرد.

 

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه به توبه و ندامت حر ابن یزید ریاحی در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امروزه مسئولینی که مسئولیت آنها سبب ظلم و اجحاف به مردم شده است باید توبه کرده و به جریان اصلی نظام و انقلاب برگردند.

 

وی افزود: دستگاه قضایی استان تمام تلاش خود را برای مقابله با نابرابری و بی عدالتی در استان انجام داده است.

 

بدری در ادامه ابراز داشت: سخت ترین پرونده‌های ما در دادگاه‌های لرستان پرونده‌های مربوط به طلاق است و این در حالی بوده که به همت رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان کوهدشت ،آقای درویشی، 86 مورد پرونده طلاق منتج به سازش شده که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

 

رییس کل دادگستری لرستان در ادامه ضمن تاکید بر اینکه باید از ظرفیت هیئات مذهبی در مسئله سازش‌ها استفاده کرد، خطاب به اعضای شورای هیئات مذهبی استان گفت: توفیقات زیادی نصیب شما می‌شود، خدمت به امام حسین(ع) کار بسیار پسندیده و توفیق بسیار بزرگی است و همین هیئات مذهبی هستند که نهضت عاشورا را زنده نگه داشته‌اند.

 

بدری در پایان گفت: در هیئت باید اصول اخلاقی و جوانمردی به جوانان منتقل و آموزش داده شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات