حجت الاسلام والمسلمین سمتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه خاتم:

با حکومت امام عصر (عج) قیام امام حسین (ع) به نتیجه خواهد رسید

هنوز با گذشت سالیان دراز از قیام امام حسین علیه السلام ما در مسیر آن بزرگوار در حرکت هستیم و با حکومت رسیدن امام عصر عجل الله تعالی فرجه این قیام به نتیجه خواهد رسید .
کد خبر: ۹۱۷۲۶۳۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با ماه محرم مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد .
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در ابتدای این مراسم ایام شهادت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را تسلیت گفت .
وی در ادامه با اشاره به آیه 25 سوره حدید به تحولات و اتفاقات و هدف خداوند از فرستادن پیامبران خودش اشاره کرد .
سمتی در ادامه مهمترین هدف انبیاء را ایجاد قسط و عدل در جامعه و اجرای حکومت بر پایه عدل الهی دانست و خاطر نشان کرد :هنوز با گذشت سالیان دراز از قیام امام حسین علیه السلام ما در مسیر آن بزرگوار در حرکت هستیم و با حکومت رسیدن امام عصر عجل الله تعالی فرجه این قیام به نتیجه خواهد رسید .
وی در ادامه با اشاره به اهداف قیام عاشورا به کشته شدن و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از افراد در روز عاشورا اشاره کرد و این روز را یکی از فجیع ترین جریانات تاریخ نام برد و افزود : امروز وظیفه ما تلاش برای حرکت در مسیر این قیام و رساندن آن به هدف نهایی دانست .
حجت الاسلام والمسلمین سمتی در بخش دیگری از سخنان خود به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و گام دوم انقلاب اشاره کرد و بر اهمیت حرکت در مسیر ولایت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات