اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" سبب توسعه اقتصاد کشاورزی می‌شود

مربی طرح بسیج همگام باکشاورز شهرستان آستانه اشرفیه گفت: اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" با همراهی کشاورزان،گامی موثر در بهبود و افزایش محصولات کشاورزی در جهت پیشرفت اقتصادی کشور می باشد.
کد خبر: ۹۱۷۲۷۹۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
 محمد دلاور در گفتگو با خبرنگار بسیج در آستانه اشرفیه با اشاره به اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در این شهرستان اظهار داشت: این طرح با همراهی کشاورزان، گامی موثر در بهبود و افزایش محصولات کشاورزی در جهت پیشرفت اقتصادی کشور می‌باشد.

مربی طرح بسیج همگام باکشاورز شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه طرح همگام با کشاورز در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری باشد، ابراز داشت: پیشرفت اقتصادی کشور، افزایش تولید و پایداری تولیدات محصولات کشاورزی از اهداف والای این طرح میباشد که در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه طرح بسیج همگام با کشاورز با هدف کمک به ارتقای کشاورزی است خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این طرح بالا بردن میزان تولید محصول کشاورزان، علمی شدن کشاورزی و ارگانیک کردن محصولات کشاورزی است.

دلاور با اذعان به اینکه مربی طرح همگام با بسیج در زمینه‌های مختلف به کشاورزان مشاوره می‌دهند، عنوان کرد:طرح مشترک سپاه پاسداران و جهاد کشاورزی در غالب طرح همگام با کشاورز در روستا سالکده شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات